  • 11. Data: 2007-03-23 10:20:00
    Temat: Re: KK Citi
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Prof_Ex wrote:

    > Wychodzi, ze placac kartami MasterCard nie ma tej 3% prowizji...

    Czyli naciągając i uogólniając MC jest lepsza do płacenia w walucie
    innej niż euro - sprawdze niedługo czy ta teoria się potwierdzi w rajfim.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-03-24 10:59:25
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Płaciłem KK Citi w Tajlandii - kurs o jakieś 5% gorszy niż przy
    wymianie gotówki. Okrutnie drogo.

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 13. Data: 2007-03-24 12:32:26
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    A jak wygląda sprawa kursów walutowych MC Pekao?

    Czy kursy publikowane na www banku dotyczą rozliczania płatności KK
    zagranicą?

    MARIO

  • 14. Data: 2007-04-22 12:29:38
    Od: gregoryj <G...@g...com>

    > moze to ktos potwierdzic?
    >
    > mam MC w Mille, ale jeszcze nie probowalem...

    ogolnie jestem w irlandii, i poniewaz jeszcze nie dostalem wyplatki w
    euro, to jade na kartach kredytowych (kursy porownuje z tabela kursow
    sprzedazy bezgotowkowych w millennium):
    -visa money (kurs oscyluje wokol w/w kursu czyli srednio)(na
    mastercard bzwbk wychodzi sie lepiej niz na visa)
    -mastercard gold mille (tez oscyluje wokol w/w kursu)
    -citibank mastercard silver (zlodziejstwo, ok 3-4% powyzej w/w kursu)
    -ve fortis do ekonta (tu juz znane zlodziejstwo, tez ok 4% powyzej w:/
    w kursu
    pozdr
    gregoryj