  • 11. Data: 2008-02-29 18:39:36
    Temat: Re: KK Citi - epilog :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sierp pisze:
    > to przynajmniej oficjalnie przepros za marudzenie :-)

    Nie moge przeprosic za ceche, ktora jest moim znakiem rozpoznawczym :)

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-02-29 18:40:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem pisze:
    > A mi się przez 2 lata nie udało i zrezygnowałem :). Zresztą, cała ta
    > rejestracja nie przydaje się na wiele.

    To mnie pocieszyliscie... Przy moim farcie do roznych procedur bankowych
    na pewno zajmie to wiele lat ;)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-02-29 18:47:17
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > To mnie pocieszyliscie... Przy moim farcie do roznych procedur bankowych
    > na pewno zajmie to wiele lat ;)

    No to opowieści na grupie mamy zapewnione. :-)

    marekz

  • 14. Data: 2008-02-29 21:04:14
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Dzisiaj odebralem nowa KK Citi BP. Dla przypomnienia, karta dozywotnio
    > darmowa (mam pisemne potwierdzenie), uzyskalem bezplatna wymiane "zwyklej"
    > VISA na karte BP + dodatkowo 100 zl bonusowo na rachunek karty.
    >
    > Co ciekawe dostalem tez zwiekszenie limitu do prawie takiego poziomu jaki
    > chcialem.

    Qrcze, nakręciłeś mnie tym postem i dzisiaj zadzwoniłem do Citiphone - mam
    Citibank LOT (złotą, niedawno wymienili, ale płacę jak za srebrną) - ale
    prawie nieużywaną (poza ratami "komfort").

    Karta kończy mi się w kwietniu. Panienka na infolinii wysłuchała mojego
    żądania i po prostu słodko powiedziała: "To proszę zadzwonić za miesiąc i
    złożyć taką dyspozycję".

    Za miesiąc napiszę czy się udało :)

  • 15. Data: 2008-02-29 21:53:14
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Karta kończy mi się w kwietniu. Panienka na infolinii wysłuchała mojego
    > żądania i po prostu słodko powiedziała: "To proszę zadzwonić za miesiąc i
    > złożyć taką dyspozycję".
    >
    > Za miesiąc napiszę czy się udało :)

    używaj karty a nie bedziesz musia sie prosic :) daj im zarobic to i sam
    zyskasz

  • 16. Data: 2008-02-29 21:56:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lut, 19:47, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:fq9jlg$enk$2@atlantis.news.neostrada.
    pl...

    > No to opowieści na grupie mamy zapewnione. :-)

    No i fajnie :)

    W sumie ciezko wymyslec nudniejszy temat niz produkty i procedury
    bankowe, a tutaj tyle ciekawego sie dzieje :)

  • 17. Data: 2008-03-01 08:14:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri pisze:
    > Karta kończy mi się w kwietniu. Panienka na infolinii wysłuchała mojego
    > żądania i po prostu słodko powiedziała: "To proszę zadzwonić za miesiąc
    > i złożyć taką dyspozycję".

    Zle to rozgrywasz :) Masz stanowczo zrezygnowac.

    Zreszta ja po pierwszej "rezygnacji" telefonicznej otrzymalem tylko
    zwolnienie z oplaty rocznej przy wykreceniu limitu 2400zl/rocznie.

    To co opisalem na wstepie otrzymalem po wyslaniu pisemnego wypowiedzenia
    i po rozmowie z 3 osoba, ktora chciala mnie zatrzymac (naprawde bylem
    zdecydowany karte zamknac).

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-03-01 10:30:18
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Zle to rozgrywasz :) Masz stanowczo zrezygnowac.

    A jak powiedzą: to prosimy o spłatę należności rozpisanej na raty?
    9500 PLN.
    Skąd ja to wezmę?...

> [...]
    >
    > To co opisalem na wstepie otrzymalem po wyslaniu pisemnego wypowiedzenia i
    > po rozmowie z 3 osoba, ktora chciala mnie zatrzymac (naprawde bylem

    OK, może rzeczywiście coś wykombinuję, pożyczę od kogoś kasę na kilka dni.
    k.

  • 19. Data: 2008-03-01 10:30:41
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > używaj karty a nie bedziesz musia sie prosic :) daj im zarobic to i sam
    > zyskasz

    Jestem w UK, nie bardzo się opłaca...

  • 20. Data: 2008-03-01 14:33:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri pisze:
    > A jak powiedzą: to prosimy o spłatę należności rozpisanej na raty?
    > 9500 PLN.
    > Skąd ja to wezmę?...

    Przeciez zawsze mozesz cofnac wypowiedzenie. Niby bank nie musi sie na
    takie cofniecie zgodzic, ale po co maja tracic klienta ?

    --
    Mithos