  • 31. Data: 2010-04-08 09:42:43
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hpk87u$b7l$1@news.onet.pl...

    > Często do transakcji zdalnej wymagany jest CVV2, wielokrotnie go
    > podawałem, nigdy nie było problemu. Masz paranoję. W razie czego to
    > sprzedawca ma obowiązek udowodnić, że autoryzowaleś transakcję.

    bardzo smieszne wykonam transakcje w Internecie na twoją kartę z
    wykorzystaniem CVV2 i mozesz bankowi skoczyć obciąży Cię i nijak nie
    będziesz mógł reklamować.

  • 32. Data: 2010-04-08 09:54:44
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 11:14:36 +0200, sensei napisał(a):

    > widze ze swistak i sreberka sie skonczyly to zaczely sie pociagi. A co
    > konkretnego masz do powiedzenia?

    Konkretnie to Twoje obawy są kompletnie bezpodstawne.
    Powiem nawet więcej: już za 9 miesięcy nie dostaniesz nowej karty bez
    czipy. Co wówczas poczniesz?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 33. Data: 2010-04-08 10:11:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    sensei (<n...@n...pl>) ma odwage pisac:
> [...]
    >
    > bardzo smieszne wykonam transakcje w Internecie na twoją kartę z
    > wykorzystaniem CVV2 i mozesz bankowi skoczyć obciąży Cię i nijak nie

    Dość trudne. Niby co kupisz, żeby nie zdradzić żadnych namiarów na siebie?
    Bo transakcje hazardu online są tak czy inaczej z reguły blokowane...

    k.

  • 34. Data: 2010-04-08 10:12:23
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    kashmiri (<n...@n...com>) ma odwage pisac:
    > sensei (<n...@n...pl>) ma odwage pisac:

    > Dość trudne. Niby co kupisz, żeby nie zdradzić żadnych namiarów na
    > siebie? Bo transakcje hazardu online są tak czy inaczej z reguły
    > blokowane...

    Poza tym online to można i bez CVV2, zalezy od acquirera.

    k.

  • 35. Data: 2010-04-08 10:18:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 09:54:44 +0000 (UTC), olgierd napisał(a):
    > Konkretnie to Twoje obawy są kompletnie bezpodstawne.

    Bzdury piszesz - nie są bezpodstawne tak długo jak banki mają zapisy typu
    "wszystkie operacje dokonane z użyciem PIN są uznawane za dokonane przez
    właściciela karty".

    > Powiem nawet więcej: już za 9 miesięcy nie dostaniesz nowej karty bez
    > czipy. Co wówczas poczniesz?

    Pogadamy za 9 miesięcy, póki co na szczęście są karty bez tego syfa.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 36. Data: 2010-04-08 10:20:14
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 07:28:28 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    > Trochę przesadzasz a z takim podejściem, to z domu nie powinieneś
    > wychodzić. Parafrazując słowa piosenki:
    > "Ile Ty w życiu widziałeś tych fraudów?" ;)

    Skoro bank jasno mi przekazuje informację że nie będę miał ŻADNEJ możliwości
    skutecznego zareklamowania transakcji z dokonaniem PIN i równocześnie
    uniemożliwia mi zablokowanie transakcji gotówkowych to nie muszę widzieć ani
    jednego fraudu żeby unikać takiego produktu na kilometr.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 37. Data: 2010-04-08 10:25:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 13:35:41 +0400, kashmiri napisał(a):
    > Jacek Osiecki (<j...@c...pl>) ma odwage pisac:
    > Może nie trzeba "grozić"? Ja swego czasu po prostu POPROSIŁEM panienkę, żeby
    > zaznaczyła u siebie w komputerze taką opcję (że klient chce zrezygnować), to
    > się pokażą odpowiednie opcje. Uprzejmej prośbie trudno było odmówić :)

    W przypadku Citi "swego czasu" bardzo wiele zmienia :) Swego czasu to mi
    dali kartę na podstawie oświadczenia o zarobkach z DG, a potem sobie
    wymyślili że każdy prowadzący DG to łachmaniarz który chce wyssać z banku co
    się da i uciec ;)
    Raz był tu też wątek o tym, jak ktoś zadzwonił do citi z pytaniem dlaczego
    pobrano mu opłatę roczną a potem citek zamknął mu kartę :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 38. Data: 2010-04-08 10:26:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    > "wszystkie operacje dokonane z użyciem PIN są uznawane za dokonane przez

    /ciach/

    Pisanie banku to jedno, a prawo RP drugie. Jak na razie, ajk by przyszło co
    do czego, to *bank* musi ci niezbicie udowodnić, że ujawniłeś PIN albo
    osobiście autoryzowałeś transakcję. (Oczywiście, w swoich regulaminach może
    sobie pisać co chce.)

    k.

  • 39. Data: 2010-04-08 10:53:11
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 08 Apr 2010 10:18:07 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Bzdury piszesz - nie są bezpodstawne tak długo jak banki mają zapisy
    > typu "wszystkie operacje dokonane z użyciem PIN są uznawane za dokonane
    > przez właściciela karty".

    Temat był wałkowany nie dalej jak 3 miesiące temu. Odsyłam zatem do
    lektury stosownych przepisów:

    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/systemplatniczy/regul
    acje/dzu12092002.html

  • 40. Data: 2010-04-08 11:05:34
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    olgierd (<n...@n...problem>) ma odwage pisac:

    > Temat był wałkowany nie dalej jak 3 miesiące temu. Odsyłam zatem do
    > lektury stosownych przepisów:
    >
    > http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/systemplatniczy/regul
    acje/dzu12092002.htm

    Ściślej: Art. 28, zwł. punkt 5.