  • 1. Data: 2008-09-13 09:16:26
    Temat: KK Citi opłata
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Sytuacja następująca:
    1. W okresie rozliczeniowym n-1 naliczona opłata roczna za kartę.
    2. Złożona reklamacja (karta wydana w promocji 3 lata gratis) i opłata
    zwrócona, w kolejnym okresie rozliczeniowym, ale przed terminem spłaty
    karty.

    Pyytanie: Czy zwrot opłaty pomniejszył kwotę do spłaty całkowitej z
    n-1-szego cyklu rozliczeniowego, czy nie. Ja uważam, że tak. Czy są inne
    opinie, tzn. że należałoby spłacić kwotę podaną oryginalnie na wyciągu?

    marekz

  • 2. Data: 2008-09-13 11:49:16
    Temat: Re: KK Citi opłata
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    Odpowiadajac na pytanie: uwazam, ze splacasz mniej.

    Komentujac: trzeba wymyslic jakas nazwe szitibankowi: to jest bank, ktory
    wszytsko z klientami zalatwia przez reklamacje...
    Ja tez mam ich karte, przy czym gdy sie wypelnilo wniosek przez net, to
    maja byc dwa lata za free. niedlugo konczy mi sie pierwszy rok i
    spodziewam sie, ze tez bedzie potrzebna reklamacja...