eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi, przez przypadek zamknąłem sobie kartę - da się ją jakoś reanimować?KK Citi, przez przypadek zamknąłem sobie kartę - da się ją jakoś reanimować?
  • Data: 2008-10-18 17:32:36
    Temat: KK Citi, przez przypadek zamknąłem sobie kartę - da się ją jakoś reanimować?
    Od: smE <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Sprawa wygląda następująco. 2 miesiące temu przeniosłem kartę Citi do WBK.
    Przy przenoszeniu musiałem wypełnić druk o zamknięcie karty z Citi, drukiem
    tym zajmował się już WBK. Jak mi powiedział miły pan z WBK, miałem się nie
    przejmować bo albo takie druki są ignorowane przez inne banki, albo banki
    dzwonią z potwierdzeniem dyspozycji zamknięcia. No więc się nie
    przejmowałem.
    Jakież było moje zdziwienie, kiedy po dwóch miesiącach (dzisiaj) poszedłem
    na zakupy, a pani na kasie mówi, że transakcja jest odrzucona i jest
    komunikat aby zatrzymać kartę... Oczywiście podgląd przez internet też już
    nie działa...
    Oczywiście nie chciałem zamykać karty z Citi, bo działa wszędzie i jest na
    podpis, dodatkowo płacę nią rachunki za komórkę. Nie mówię o zebranych
    punktach BP, których nie zdążyłem zmaterializować. Czy można jakoś
    reanimować KK Citi i przywrócić ją do świata żywych? Mam do niej sentyment,
    bo to moja pierwsza karta kredytowa :)

    pozdrawiam