  • 1. Data: 2006-10-15 14:33:39
    Temat: Re: KK Citi wniosek przez Internet
    Od: Ra <w@stopce>

    Marcin napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy wypelniajac wniosek o KK Citi przez Internet (na stronie Citi)
    > pozniej nastapi spotkanie z przedstawicielem banku czy firmy
    > wspolpracujacej? Najchetniej to bym sobie poszedl normalnie
    > do oddzialu i wszystko od razu zalatwil tylko wtedy trzeba placic
    > za karte.
    > A przy okazji moze ktos przerabial w jaki sposob przyjmuje
    > Citi zdjecie na karte? Papierowo czy mozna elektronicznie
    > dostarczyc?

    Dzwonisz na telefon tam podany i pani umawia cię na spotkanie z
    przedstawicielem. Pani poważnie podchodzi do rzeczy po minucie udało mi
    się w końcu jej powiedziec ze na kartę jestem już zdecydowany i nie musi
    mnie już przekonywac i zachwalac

    P. Arek

  • 3. Data: 2006-10-30 19:49:49
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > A przy okazji moze ktos przerabial w jaki sposob przyjmuje
    > Citi zdjecie na karte? Papierowo czy mozna elektronicznie

    wypelnienie wniosku w necie jest bez sensu, jak sie spotkac z ich
    konsultantem to i tak wszystko bedziesz musial wypelnic jesczze raz,
    dlatego najlepiej zadzwon na ich infolinii i popros o spotkanie

    pozdr.
    RobertS