  • 1. Data: 2008-03-06 15:07:13
    Temat: KK Citi - wpłata
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    Ile czasu potrzeba by wpłata na konto KK Citi została zaksięgowana?

    Termin spłaty KK mam na 10 marca ale na dziś (06.03.2008) zleciłem przelew z
    Inteligo.
    Wyszedł z rana pierwszą sesją ok. godz. 7:30 i na koncie KK Citi o godz.
    16:00 go nadal nie widać.

    Zleciłem zapłatę przelewem (wczoraj wieczorem) z KK Citi za Plus GSM i na
    koncie Plusa w E-Bok już wpłata jest.

    --
    Pozdrawiam,
    TheZas

    - Szczęsny imponował majstrowej ostrym językiem, a Madzi twardością-

  • 2. Data: 2008-03-06 15:16:38
    Temat: Re: KK Citi - wpłata
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-06, TZ <g...@t...cy> wrote:

    [...]

> [...]
    > Inteligo.
    > Wyszedł z rana pierwszą sesją ok. godz. 7:30 i na koncie KK Citi o godz.

    Z moich obserwacji:
    Stan zadłużenia nie jest aktualizowany na bieżąco, tylko w godzinach nocnych.
    Twój przelew już przyszedł, ale sobie poczeka do któregoś tam ichniego
    przetwarzania danych.

    W czasie rzeczywistym to jest aktualizowane 'dostępne' saldo tylko
    wtedy, gdy robisz przelew z konta Citi na kartę Citi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-03-06 15:27:48
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Wojciechu!

    W czwartek, 6 marca 2008, o godz. 16:16:38, napisałeś na temat: "KK Citi -
    wpłata"
    Wojciech Bancer p...@p...pl, news:slrnfsto33.tnt.proteus@pl-test.org

    > Stan zadłużenia nie jest aktualizowany na bieżąco, tylko w godzinach nocnych.
    > Twój przelew już przyszedł, ale sobie poczeka do któregoś tam ichniego
    > przetwarzania danych.

    Czyli jutro powinien być już widoczny?
    A data księgowania się wydłuża? Jeżeli tak to o ile i jak to ma się do
    terminu spłaty zadłużenia? (ewentualne odsetki z powodu opóźnienia
    księgowania)

    > W czasie rzeczywistym to jest aktualizowane 'dostępne' saldo tylko
    > wtedy, gdy robisz przelew z konta Citi na kartę Citi.

    Nie mam konta w Citi tylko samą KK.

    --
    Hej!
    TZ

    - Oleńka była sierotą, ponieważ zmarł jej dziadek. -

  • 4. Data: 2008-03-06 16:18:23
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4781530798$20080306162753@thezas, *TZ* wrote:
> [...]
    > A data księgowania się wydłuża? Jeżeli tak to o ile i jak to ma się do
    > terminu spłaty zadłużenia? (ewentualne odsetki z powodu opóźnienia

    Bedzie ok, tez tak miewalem. Pojawi sie wieczorem albo jutro z dzisiejsza
    data. Wazne tylko zeby ten przelew mial szanse do nich dzis dotrzec czyli
    trzeba tak zlecac zeby sie na pewno na ostatnia sesje eliksiru zalapal.

    > Nie mam konta w Citi tylko samą KK.

    Ja sobie dlatego u nich zalozylem KO (darmowe) i pieniadze na splate moge
    wplacic wczesniej na KO a potem tym jednym darmowym przelewem splacam KK
    wlasciwego dnia - widzac od razu ze sie splacila.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2008-03-06 16:27:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-06, darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    [...]

    > Ja sobie dlatego u nich zalozylem KO (darmowe) i pieniadze na splate moge
    > wplacic wczesniej na KO a potem tym jednym darmowym przelewem splacam KK
    > wlasciwego dnia - widzac od razu ze sie splacila.

    Dokładnie z tego samego powodu założyłem te konto w Citi. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-03-06 16:40:12
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrnfsts86.r0.proteus@pl-test.org, *Wojciech Bancer* wrote:

    > Dokładnie z tego samego powodu założyłem te konto w Citi. :)

    Ja zalozylem je jeszcze po to zeby kiedys nie musiec sie logowac numerem KK
    tylko miec karte identyfikacyjna. Teraz ta funkcja jest juz nieistotna, a
    konto sie przydaje.

  • 7. Data: 2008-03-06 17:00:05
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    TZ napisał(a):
> [...]
    > 16:00 go nadal nie widać.
    >
    > Zleciłem zapłatę przelewem (wczoraj wieczorem) z KK Citi za Plus GSM i na

    Bez stresu :) Nawet jakbyś zlecił w noc 9/10 (żeby wyszedł z samego
    rana) to byłoby dobrze :) Citi ma zapisane w regulaminie, że liczy się
    data operacji, a nie księgowania (to im czasem z poślizgiem wychodzi).

  • 8. Data: 2008-03-06 17:03:48
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Darnoku!

    W czwartek, 6 marca 2008, o godz. 17:18:23, napisałeś na temat: "KK Citi -
    wpłata"
    darnok d...@a...spam.ch,

    > Ja sobie dlatego u nich zalozylem KO (darmowe) i pieniadze na splate moge
    > wplacic wczesniej na KO a potem tym jednym darmowym przelewem splacam KK
    > wlasciwego dnia - widzac od razu ze sie splacila.

    Dzięki wszystkim za info i uspokojenie :)

    --
    Hej!
    TZ

    - Pot spływał po nim od stóp do głów. -

  • 9. Data: 2008-03-06 17:13:36
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Darnoku!

    W czwartek, 6 marca 2008, o godz. 17:40:12, napisałeś na temat: "KK Citi -
    wpłata"
    darnok d...@a...spam.ch,

    > Ja zalozylem je jeszcze po to zeby kiedys nie musiec sie logowac numerem KK
    > tylko miec karte identyfikacyjna. Teraz ta funkcja jest juz nieistotna, a
    > konto sie przydaje.

    Jak wygląda procedura założenia tego konta? (on-line wystarczy?)
    Jakieś haczyki, pułapki, opłaty ukryte itp? :)

    --
    Hej!
    TZ

    - Złom jest najlepszym bogactwem Polski. -

  • 10. Data: 2008-03-06 22:22:50
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1071014222$20080306181340@thezas, *TZ* wrote:

    > Jak wygląda procedura założenia tego konta? (on-line wystarczy?)
    > Jakieś haczyki, pułapki, opłaty ukryte itp? :)

    Trzeba sie kopsnac do oddzialu. Przyszedlem 20 minut przed zamknieciem i 5
    minut przed zamknieciem wyszedlem z otwartym kontem, umowa i gotowa karta
    identyfikacyjna w reku.
    Przez tel mozna tylko zlecic przygotwanie dokumentow (umowy) ale to trwa -
    mozna dopiero do oddzialu isc podpisac nastepnego dnia.
    Szybciej jest od razu wszystko w dowolnym oddziale zalatwiac.