  • 1. Data: 2009-03-12 14:58:37
    Temat: KK CityBanku (Lotowska) - oplaca sie?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Od miesiaca do mnie dzwonia i usiluja mnie namowic na KK CitiBanku
    (LOTu).

    Co o tej karcie myslicie? Oferuja pierwszy rok za 30 zl (zwracaja jak
    sie zrobi jedna tranzakcje) kazdy kolejny rok po 100pln.
    Do limitu 10k nie chca zadnych papierow (i tutaj pytanie czy to
    prawda? Zeby sie pozniej nie okazalo ze bede z wielka teczka musial
    isc).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-03-12 15:15:01
    Temat: Re: KK CityBanku (Lotowska) - oplaca sie?
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Rafal M wrote:
> [...]
    > Do limitu 10k nie chca zadnych papierow (i tutaj pytanie czy to
    > prawda? Zeby sie pozniej nie okazalo ze bede z wielka teczka musial

    mam, czasami używam.
    Działa, jak mocno nogą tupniesz to i za kolejny rok nie skasują, ale ze
    to nie jest normalna visa tylko Miles&More, to domyślnie nie chcą
    dożywotnio zwolnić z opłat tylko trzeba sie co roku szarpać.

    Co do zaświadczeń - nie pamiętam, ja chyba musiałem dostarczyć, ale mam
    ją już ponad 2 lata.

    Tyle ze Citi ma sk...syńskie kursy walut więc jak chcesz dużo zagranicą
    używać to raczej polecam coś BRE podobne.

    Marcin

  • 3. Data: 2009-03-12 15:15:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 07:58:37 -0700, Rafal M napisał(a):

    > Do limitu 10k nie
    > chca zadnych papierow (i tutaj pytanie czy to prawda?

    Tak, Citi nadal daje karty bez papierów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-03-12 18:29:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Kuczera pisze:
    > Tyle ze Citi ma sk...syńskie kursy walut więc jak chcesz dużo zagranicą
    > używać to raczej polecam coś BRE podobne.

    No cóż, na KK Multibanku kursy raczej podobne do tych z Citi, tak więc
    zdecydowanie odradzam.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-03-12 19:13:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 15:15:55 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    > Tak, Citi nadal daje karty bez papierów.

    i z losowymi limitami, przy czym zdecydowanie nie chce zmienić limitów
    w górę bez dostarczenia papierów.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2009-03-12 19:36:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 12 Mar 2009 16:15:01 +0100
    Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> wrote:

    > Tyle ze Citi ma sk...syńskie kursy walut więc jak chcesz dużo
    > zagranicą używać to raczej polecam coś BRE podobne.

    Raczej Polbank/ING no względnie Nordea/Alior.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-03-12 20:11:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 19:13:22 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > i z losowymi limitami, przy czym zdecydowanie nie chce zmienić limitów w
    > górę bez dostarczenia papierów.

    Bo ja wiem, osobie bez obciążeń dają mniej-więcej 2x miesięczne
    wynagrodzenie netto.

  • 8. Data: 2009-03-12 23:59:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.03.2009 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > No cóż, na KK Multibanku kursy raczej podobne do tych z Citi, tak więc
    > zdecydowanie odradzam.

    Huh? Zawsze były tam OK kursy...
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2009-03-13 00:22:45
    Od: d...@g...com

    On 13 Mar, 00:59, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Huh? Zawsze były tam OK kursy...

    No nie wiem - ja ostatnio w okolicach września przy płaceniu kartą
    Multi miałem dosyć dziwne kursy, więc coś w tym, co pisze Mithos, musi
    być.

    --
    http://certyfikacja-energetyczna.pl - Świadectwa Energetyczne
    http://instalacje-gazowe-do-aut.pl - Wszystko o LPG!

  • 10. Data: 2009-03-13 00:25:10
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > Do limitu 10k nie chca zadnych papierow (i tutaj pytanie czy to
    > prawda? Zeby sie pozniej nie okazalo ze bede z wielka teczka musial

    To zależy do czego jej potrzebujesz - jeśli sporo latasz i sporo
    wydajesz na karcie to zyski są widoczne - po roku używania i latania
    intesnywniejszego mam uzbierane mile na dwa bilety RTW (round the world)
    gdybym nie uzywał karty Citi, byłyby to bilety economy, a tak polecimy
    biznesem. Więc pod tym kątem warto. Poza tym to zwykła karta citi ze
    wszystkim wadami i zaletami.