  • 11. Data: 2010-03-01 12:07:35
    Temat: Re: KK Eurobanku juz nie Premium Club
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:192aa650-c4e1-43f7-b356-3dcd5a094954@e1g2000yqh
    .googlegroups.com...
    > Sadze, ze dolacza do Payback

    NIe widzę sensu, żeby w jednym programie uczestniczyły dwie firmy
    paliwowe, konkurujące ze sobą.
    ----------------------------------

    W przypadku Routex'a potrafiły się dogadać
    (swego czasu nawet trzy).

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2010-03-01 14:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik XYZ j...@m...bin ...

    > Naprawdę opłaca Ci się robić zakupy w tych miejscach dla punktów, które
    > mają wartość 1 gr/pkt.?

    W przypadku nagród czasami wiecej.
    Niemniej - pytanie - dlaczego nie?
    Tankuje i tak na BP lub shell (na shellu nigdy nic nie uzbierałem, poza
    hot-dogiem i jeszcze mi punkty ostatnio skasowali), kupuje czesto i tak na
    allegro, w realu robie czasami zakupy i na pewno nie porównuje czy litr
    mleka kosztuje 2 czy 2,10 (kto w ogole porównuje???).

  • 13. Data: 2010-03-01 20:35:29
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    corner <c...@i...TOTEZpl> napisał(a):

    > Uzytkownik "M4ciek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > Wiec oni chyba juz zupelnie zwijaja Premium Club.

    o nie, premium sie nie zwija, za miesiąc niespodzianka :)

  • 14. Data: 2010-03-01 21:37:59
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > o nie, premium sie nie zwija, za miesiąc niespodzianka :)

    tiaaa... PizzaHut out, teraz KFC out, BPH out, EB teraz out to co tam
    jeszcze zostało? latarki jakieś za te punkty czy parasole. Tylko jeszcze
    niech Statoil im odejdzie i już w ogóle bida zostanie.

  • 15. Data: 2010-03-01 21:57:03
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

  • 16. Data: 2010-03-01 21:58:57
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    bedzie "in" za te "outy"

  • 17. Data: 2010-03-02 08:34:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 21:58:57 +0000, Seba napisał(a):

    > bedzie "in" za te "outy"

    A jakiś bank się dołączy ze swoją kk?

    Xenocide

  • 18. Data: 2010-03-02 12:48:59
    Temat: Re: KK Eurobanku już nie Premium Club
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 28 Lut, 23:13, M4ciek <m...@g...com> wrote:

    No cóż, szkoda, ciekawe co wymyślą w zamian ?

  • 19. Data: 2010-03-02 12:57:36
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Nie przemawia. Raczej myślę, że może wystąpić tymczasowy efekt pozbywania
    > się programów lojalnościowych, no a żeby cokolwiek było, to wszystkie
    > spady idą do tego Payback i nikt się tym specjalnie dalej nie przejmuje.

    Źródła w Grupie tp twierdzą, że w PAYBACK obowiązuje wyłączność na sektory.
    Czyli nie widzę Statoil w tym programie. Pewnie po prostu PremiumClub nie
    będzie już multipartnerski. Upodobni się do np. VITAY.

  • 20. Data: 2010-03-02 12:59:56
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > bedzie "in" za te "outy"

    Pożyjemy, zobaczymy. Ja nigdy nie byłem członkiem Premium Club. Jakoś nie
    było mi z ich partnerami po drodze.