  • 1. Data: 2008-08-24 17:00:06
    Temat: KK Gold Multi vs KK Silver BPH
    Od: t...@g...com

    zastanawiam sie nad tymi dwoma kartami , prosze o opinie o tych
    karatch uzytkowników , zamierzam placic glownie przez net w obcych
    walutach a takze za granica , obie karty sa w EUR, - interesuje mnie
    ktora ma lepsze przeliczniki

  • 2. Data: 2008-08-24 20:09:10
    Temat: Re: KK Gold Multi vs KK Silver BPH
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Najlepsze ma Polbank :).

    Nie mam prostego porównania tych kart, ale wiem ze Multi dolicza 1% do kwoty
    transakcji.
    BPH ma przecietne kursy, ale ma ubezpieczenie kosztów leczenia za granica,

    MichalL

  • 3. Data: 2008-08-24 21:32:03
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:48b1c3bf$0$29654$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Najlepsze ma Polbank :).
    >
    > Nie mam prostego porównania tych kart, ale wiem ze Multi dolicza 1% do
    > kwoty transakcji.

    raczej nic nie wiesz, wiec nie wprowadzaj w blad

  • 4. Data: 2008-08-25 12:23:41
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Fakt pomyliłem się, to Millenium dolicza 1%.

    ale uogólnienie "nic nie wiesz" jest nadużyciem i świadczy o Twoim niskim
    poziomie kultury osobistej (trudny zwrot),

    MichalL

  • 5. Data: 2008-08-27 20:27:19
    Od: t...@g...com

    On 25 Sie, 13:23, "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
    > Fakt pomyliłem się, to Millenium dolicza 1%.
    >
    > ale uogólnienie "nic nie wiesz" jest nadużyciem i świadczy o Twoim niskim
    > poziomie kultury osobistej (trudny zwrot),
    >
    > MichalL

    wiec jaka jest prawda ?