  • 1. Data: 2010-01-26 21:11:09
    Temat: KK KIS
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Keep It Simle!
    Na pierwszy rzut oka całkiem dobra karta.
    Miał ktoś już z nią do czynienia? Jakieś pułapki, kruczki?
    Jaki bank to firmuje?

  • 2. Data: 2010-01-26 21:36:24
    Temat: Re: KK KIS
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Wicik" news:hjnlpb$vf0$1@news.onet.pl

    http://lmgtfy.com/?q=karta+keep+it+simple

  • 3. Data: 2010-01-26 21:38:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Wicik wrote:
    > Keep It Simle!
    > Na pierwszy rzut oka ca?kiem dobra karta.
    > Mia? kto? ju? z ni? do czynienia? Jakie? pu?apki, kruczki?
    > Jaki bank to firmuje?

    halo, pobudka,
    czas przejrzec archiwum

  • 4. Data: 2010-01-26 22:14:52
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Getin-Noble

    Kruczki to żeby nie wypłacać z bankomatu i nie płacić w innych
    walutach niż PLN i USD bo kursy zabójcze.

  • 5. Data: 2010-01-27 06:29:13
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "Robert Wicik" news:hjnlpb$vf0$1@news.onet.pl

    > http://lmgtfy.com/?q=karta+keep+it+simple

    Super :)
    Bo na ichniej stronie jakoś nie mogłem znaleźć.
    Żonie zaproponowali, no i muszę rozpoznać temat, hehe.

  • 6. Data: 2010-01-27 07:13:22
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Homzik nadaje:
    > Kruczki to żeby nie wypłacać z bankomatu i nie płacić w innych
    > walutach niż PLN i USD bo kursy zabójcze.

    Bankomatów nie ma się co bać, pod warunkiem szybkiej (w ciągu kilku dni)
    spłaty. Koszty groszowe a wygoda swobody korzystania z dowolnego
    bankomatu nie do przecenienia.
    Kursy przewalutowania też nie są takie straszne. Nie ma co demonizować.
    Z duszą na ramieniu użyłem karty w Czechach i jakoś to przeżyłem ;-)

  • 7. Data: 2010-01-27 08:06:35
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Gdy ja porównywałem koszt transakcji na 175 euro w mBanku i
    KeepItSimple, to przy tak małej kwocie mBank wyszedł taniej o jakieś
    40 zł.

  • 8. Data: 2010-01-27 08:51:47
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Homzik nadaje:

    > Gdy ja porównywałem koszt transakcji na 175 euro w mBanku i
    > KeepItSimple, to przy tak małej kwocie mBank wyszedł taniej o jakieś
    > 40 zł.

    Zależy kiedy, gdzie i czym. Gdy ja zrobiłem w grudniu zakupy KISem i
    mBankowym delfinkiem na podobną ilość koron, to KIS wyszedł taniej

  • 9. Data: 2010-01-27 09:41:38
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Homzik"
    j.googlegroups.com

    > Gdy ja porównywałem koszt transakcji na 175 euro w mBanku i
    > KeepItSimple, to przy tak małej kwocie mBank wyszedł taniej o jakieś
    > 40 zł.

    ze względu na walutę rozliczeniową i kursy.

  • 10. Data: 2010-01-28 10:50:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Keep It Simle!
    > Na pierwszy rzut oka całkiem dobra karta.
    > Miał ktoś już z nią do czynienia? Jakieś pułapki, kruczki?
    > Jaki bank to firmuje?
    zmiany w regulaminie, nie chcialo mi się czytać ;p

    http://panel.comze.com/open.gif