  • 11. Data: 2002-10-09 10:23:18
    Temat: Re: [KK Lukas] splata
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > reklamacja to zaden klopot - darmowy tel na lukaslinie

    mylisz "kłopot" z "kosztem" ;)
    też uważam jak Kriskel, ale oczywiście to indywidualny wybór; jak ktoś woli
    wydzwaniać i czekać na zwrot kilka miesięcy, to proszę bardzo

  • 12. Data: 2002-10-09 11:11:47
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > w pazdzierniku 19 dzien miesiaca wypada w sobote, czy to oznacza, ze
    moge
    > dokonac splaty KK w dniu 21 pazdziernika i nie bede sie musial potem o
    > wyklocac w reklamacjach ? Jak to wyglada obecnie w praktyce w Lukasie
    ?

    W regulaminie pisze ze masz zaplacic w terminie "umozliwiajacym
    zaksiegowanie do 19".
    W zwiazku z tym, powinienes przelacv 18tego.
    Wyklocac sie mozesz, nic nie uda Ci sie uzyskac.
    Michal.

  • 13. Data: 2002-10-09 11:41:41
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > ja przezylem sytuacje kiedy termin wplaty przypadal w niedziele - przelew
    > zlozylem w PeKaO w piatek ale ksiegowany w Lukasie byl dopiero w
    > poniedzialek - na wyciagu oczywiscie pojawily sie odsetki
    > odsetki oczywiscie zaplacilem i natychmiast zlozylem reklamacje (lukaslinia,
    > dwa listy polecone) - po 4 miesiacach dostalem z powrotem swoje 40 zl ;-)))

    W świetle tego co napisał Michał, to nie ma co dykutować.
    W sprawie wysyłania przelewów z Pekao w piątek, to jak zrobiłeś to dostatecznie
    "późno",
    to wysłali dopiero w poniedziałek. Z kolei to przeczy moim doświadczeniom związanym z
    teleserwisem- przelewy złożone ok. godz. 14 z powodzeniem dochodzą tego samego dnia
    do
    mBanku ;-))
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-10-09 11:44:52
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:
    > Wiem, ze to juz bylo, ale dla jasnosci i uaktualnienia:
    >
    > w pazdzierniku 19 dzien miesiaca wypada w sobote, czy to oznacza, ze moge
    > dokonac splaty KK w dniu 21 pazdziernika i nie bede sie musial potem o to
    > wyklocac w reklamacjach ? Jak to wyglada obecnie w praktyce w Lukasie ?
    >
    > pozdrawiam, marekz

    A nie dostałeś na wyciągu późniejszej daty płatności ?
    Na wyciągach KK z Raiffeisena jako data płatności jest zawsze pierwszy dzień
    roboczy po stałej dacie płatności jeżeli ta wypada w dzień wolny.

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 15. Data: 2002-10-09 11:52:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Jarek wrote:

> [...]
    > Na wyciągach KK z Raiffeisena jako data płatności jest zawsze
    > pierwszy dzień roboczy po stałej dacie płatności jeżeli ta wypada w

    Lukas tak nie robi - juz kilka razy miałem dzień wolny - zawsze ta sama
    data, w moim przypadku 19.

  • 16. Data: 2002-10-09 12:16:40
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):

    > mylisz "kłopot" z "kosztem" ;)
    chyba nie

    > też uważam jak Kriskel, ale oczywiście to indywidualny wybór; jak ktoś woli
    reklamacje skladam jak mi sie nudzi w domq - zaden klopot

    > wydzwaniać i czekać na zwrot kilka miesięcy, to proszę bardzo
    jaki zwrot? skladasz reklamacje i nie splacasz (oczywiscie gdy jestes
    przekonany o swojej racji)

    ale zgadzam sie, ze niektorzy moga nie lubic skladania reklamacji i dla
    nich wygodniejsze bedzie splacenie kk w piatek a nie w sobote
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 17. Data: 2002-10-09 12:19:33
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    O ile nie masz tego inaczej w regulaminie to możesz spokojnie wpłacić w
    poniedziałek (KC)
    KJ

  • 18. Data: 2002-10-09 12:25:22
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > O ile nie masz tego inaczej w regulaminie to możesz spokojnie wpłacić
    > poniedziałek (KC)

    Wlasnie ma co innego w regulaminie, tylko trzeba go przeczytac.
    :-)

    Michal

  • 19. Data: 2002-10-09 12:33:38
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie ma co innego w regulaminie, tylko trzeba go przeczytac.
    > :-)

    regulamin mowi o splacie i zaksiegowaniu w okreslonym dniu wskazanym na
    wyciagu - i jesli termin przypada w niedziele to bez problemu mozna splacic
    w poniedzialek ze wzgledu na wspomniany KC. Inna sprawa jest z sobota -
    sobota nie jest ustawowym dniem wolnym od pracy, co wiecej - wiele bankow
    pracuje, ale KIR nie przesyla przelewow. W takim przypadku trzeba przelac
    pieniadze w piatek albo (o ile ma sie konto w Luciasie) przelewem
    wewnetrznym w sobote. Gdy ktos splaci w poniedzialek to zapis z KC mu nie
    pomoze - bo termin byl w sobote a nie w niedziele. Dyskutowalismy to juz
    wczesniej na pbb i mozna poszukac w archiwum.

    D.

  • 20. Data: 2002-10-09 13:05:15
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > pomoze - bo termin byl w sobote a nie w niedziele. Dyskutowalismy to juz
    > wczesniej na pbb i mozna poszukac w archiwum.

    Ok, to uwazam za wiazace dla mnie, dzieki za zainteresowanie wszystkim :).

    marekz