  • 1. Data: 2005-09-11 16:53:15
    Temat: KK Millenium
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Podpisałem umowę o KK w Millennium i studiuję ich regulamin i jest tam taki
    punkt:
    "Bank może, na wniosek Posiadacza karty, dokonać spłaty zadłużenia w innym
    banku z tytułu karty, w ciężar limitu karty, jeżeli usługa jest dostępna
    zgodnie z cennikiem usług".

    W cenniku pod Usługi specjalne jest "Spłata zadłużenia w innym banku" - bez
    opłat.

    I tu moje pytanie do was. Czy korzysta ktoś z tego, i czy to znaczy że mogę
    aktualne zadłużenie na KK z innego banku spłacić KK Millennium i przedłużyć
    sobie Grace Period np o następny miesiąc. Czy może te transakcja będzie
    traktowana jako gotówkowa i od razu leciały odsetki. ???
    Z góry dzięki za odpowiedź

    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-09-11 17:08:37
    Temat: Re: KK Millenium
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Podpisałem umowę o KK w Millennium i studiuję ich regulamin i jest tam
    taki
    > punkt:

    > Z góry dzięki za odpowiedŸ

    Bankolinia Mille jest darmowa...

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-09-11 17:11:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I tu moje pytanie do was. Czy korzysta ktoœ z tego, i czy to znaczy
    > że mogę
    > aktualne zadłużenie na KK z innego banku spłacić KK Millennium i
    > przedłużyć
    > sobie Grace Period np o następny miesišc. Czy może te transakcja
    > będzie
    > traktowana jako gotówkowa i od razu leciały odsetki. ???
    > Z góry dzięki za odpowiedŸ

    Beda lecialy odsetki, nizsze niz przy zwyklej transakcji gotowkowej,
    ale beda. Bezprowizyjny oraz bezodsetkowy balance transfer oferuje BPH
    oraz Rajfi (byc moze jeszcze jakies inne banki typu ING). Niestety nie
    ma tej mozliwosci takze przy nowej karcie HSBC (tej ikeowej).

    marekz

  • 4. Data: 2005-09-11 18:00:30
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    skad sie biora kolesie ktorzy na listach dyskusyjnych z pelnym przekonaniem
    dystrybuuja takie bzdury...???

    przeciez wystarczy sprawdzic:
    http://www.millenet.pl/images/PL/cennik_Millennium_1
    _09_2005_856945.pdf?
    _requestid=364429

    na pierwszej stronie jest pozycja "okres wolny od odsetek 50 dni" i odnosnik nr
    10.
    a na drugiej stronie mozna znalezc wyjasnienie owego odnosnika:
    "10) Dotyczy transakcji bezgotówkowych oraz spłaty zadłuzenia w innym banku,
    których spłata nastapiła w całosci w pierwszym terminie spłaty. Okres liczony
    od dnia zaksiegowania transakcji do dnia terminu spłaty."

    strach o cos zapytac, skoro odpowiedz mozna dostac od takich dyletantow.

  • 5. Data: 2005-09-11 18:16:35
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Bankolinia Mille jest darmowa...

    OK. Ale chciałem wiedzieć opinii kogoś kto ma KK Millennium, żeby mieć
    informacje z 2 źródeł, bo nie ufam do końca żadnym bankoliniom ani doradcom.

  • 6. Data: 2005-09-11 19:29:38
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Wiatm,

> [...]
    liczony
    > od dnia zaksiegowania transakcji do dnia terminu spłaty."

    Czyli z tego wynika że bez odsetkowo można skorzystać z tego zapisu tylko
    raz na początku używania karty. Dobrze zrozumiałem ?

    Marcin_P.

  • 7. Data: 2005-09-11 19:46:02
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    jak najbardziej.
    potwierdzam to rowniez jako uzytkownik tej karty - splaty (ktore mozna
    wykonywac zreszta wielokrotnie) sa traktowane obecnie jak transakcje
    bezgotowkowe.

  • 8. Data: 2005-09-11 20:31:06
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Użytkownik "mo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak najbardziej.

    > potwierdzam to rowniez jako uzytkownik tej karty - splaty (ktore mozna
    > wykonywac zreszta wielokrotnie) sa traktowane obecnie jak transakcje
    > bezgotowkowe.

    Chyba już zgłupiałem :(
    Sory za głupie pytania ale napisałeś "jak najbardziej" na to że można
    "tylko" raz na początku używania karty, a potem że można wielokrotnie i są
    traktowane jako bezgotówkowe. To jak to z tą kartą jest ?

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin_P.

  • 9. Data: 2005-09-12 05:29:53
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    sorry, nie zauwazylem ze napisales 'tylko raz na poczatku'.
    ja dotychczas splacalem inne karty dwukrotnie w dwoch roznych okresach
    rozliczeniwych visy economic i w obu przypadkach bylo to potraktowane jak
    transakcja bezgotowkowa.

  • 10. Data: 2005-09-12 15:49:27
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > ja dotychczas splacalem inne karty dwukrotnie w dwoch roznych okresach
    > rozliczeniwych visy economic i w obu przypadkach bylo to potraktowane jak

    OK. Dzięki