    From: sunwoj <s...@W...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [KK MultiBank] i przedwczesna splata :)
    Date: Fri, 11 Jun 2004 19:28:44 +0200
    Sender: s...@o...pl@83-145-181-15.cable-modem.tkk.net.pl

    Witam.
    Ostatnio testowalem sobie "zlecenia" w VW. Jedno zlecenie ustawilem na
    splate minimalna KK w Multi. Byla ona niewielka bo to minimum 30PLN.
    Cos pokrecilem w VW i nie wpisalem daty zakonczenia zlecen stalych i
    przez 3 dni takie splaty minimalne poszly mi 3 razy :> Oprocz tego
    splacilem calosc zadluzenia w terminie, tak by nie bylo odsetek.
    Teraz mam nadplate w sumie rowne 60pln na KK. Czy Multi to potraktuje
    jako splate kwoty minimalnej do nastepnego wyciagu juz? Czy moze jako
    cos innego?
    Pytam dlatego, ze zawsze gdy splace kwote minimalna to widac to na www
    banku (minimalna kwota splaty wynosi wtedy juz 0), a w tej chwili
    wyglada mi to tj. te moje nadplacone 60pln gdzies wcielo :( bo
    minimalna kwota splaty to teraz 50pln.
    Wiec juz sie zakrecilem.

    Jesli ktos zrozumial o co mi chodzi to prosze o wyjasnienie co sie tak
    naprawde stalo :]

    Pozdr.
    Wojtek