  • 1. Data: 2006-10-29 14:22:54
    Temat: KK Nordea MasterCard Aspiracje
    Od: "blokik" <m...@W...gazeta.pl>

    Czy ktos z Was tą karte i moze sie podzielic uwagami na jej temat?

    I ile się czeka na jej wydanie?

    Z gory dzieki za odpowiedz :)

  • 2. Data: 2006-10-29 15:20:07
    Temat: Re: KK Nordea MasterCard Aspiracje
    Od: "bradley. st" <b...@N...gazeta.pl>

    Dodam drugie pytanie:

    Czy obowiazkowe ubezpieczenie to 0,65% od salda zadłużenia na comiesiecznym
    wyciagu czy 0,65% w stosunku rocznym (czyli 0,65%/12 co miesiac)?

  • 3. Data: 2006-10-29 17:22:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bradley. st <b...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Dodam drugie pytanie:
    >
    > Czy obowiazkowe ubezpieczenie to 0,65% od salda zadłużenia na
    > comiesiecznym wyciagu czy 0,65% w stosunku rocznym (czyli 0,65%/12 co
    > miesiac)?

    Co miesiac...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 4. Data: 2006-10-31 08:48:16
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a) w wiadomości: ...

    >Co miesiac...

    Teoretycznie można polować na dzień w którym naliczają te 0.65% od
    zadłużenia i spłacić kartę nieco wcześniej mimo iż wyciąg przyjdzie za parę
    dni. Tyle, że jakoś nie zawsze jest to ten sam dzień miesiąca (+/- 2 dni).
    ArtB

  • 5. Data: 2006-11-01 01:22:09
    Od: "bradley. st" <b...@N...gazeta.pl>

    ArtB <a...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > dni. Tyle, że jakoś nie zawsze jest to ten sam dzień miesiąca (+/- 2 dni).

    To raczej rozwiazanie dla milosnikow polowan, zwlaszcza kiedy w tym samym
    banku mozna dostac karte charge.

  • 6. Data: 2006-11-04 01:31:43
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 29 Oct 2006 18:22:20 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Co miesiac...

    czyli "drobne" 7,8%... Niezłe aspiracje ma ten bank wobec naszej kasy
    :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2006-11-04 12:48:06
    Od: "Daniel Heba" <d...@N...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > czyli "drobne" 7,8%... Niezłe aspiracje ma ten bank wobec naszej kasy
    > :-)

    jak to kiedys bylo w pewnym znanym kabarecie
    "...ale po co mowic, ze jedno kolo sie zepsulo skoro trzy sa dobre"

    a tak to masz "najniezej oprocentowana" karte na rynku + obowiazkowe
    ubezpieczenie

    pozdrawiam
    uzytkownik MC aspiracje

  • 8. Data: 2006-11-05 05:44:05
    Od: "bradley. st" <b...@N...gazeta.pl>

    Daniel Heba <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > a tak to masz "najniezej oprocentowana" karte na rynku + obowiazkowe
    > ubezpieczenie
    >
    > pozdrawiam
    > uzytkownik MC aspiracje

    Mnie tylko jeszcze zastanawia dlaczego przy przymusowym i, jak sie okazuje,
    kosztownym ubezpieczeniu 'od powietrza, glodu, ognia, wojny i utraty pracy'
    Nordea ciagle wymaga stosu papierow i zaswiadczen w procesie wydawania
    karty - nawet przy przenoszeniu z innego banku.

    Rozumialbym sens drogiego ubezpieczenia gdyby karte oferowano na dzien dobry
    klientom bez historii kredytowej albo wciskano gratis przechodniom. A tu ani
    tanio (rzeczywista 24,14% rocznie - jak podaja na stronie), ani gratis (PLN
    60).