    From: paranoix <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Polbank - uniknięcie ubezpieczenia na życie
    Date: Tue, 05 Jan 2010 11:47:53 +0100

    Witam,

    Polbank oferuje KK ze zwrotem 1% dokonanych transakcji. Niestety
    doliczają też 0,1% od salda zadłużenia tytułem ubezpieczenia na życie.
    Czy jeśli spłacę kartę przed końcem okresu rozliczeniowego, tak że kwota
    do spłaty na wyciągu będzie zerowa lub wręcz dodatnia, nie zostanie mi
    naliczone ubezpieczenie?

    Czyli krótko mówiąc - czy ubezpieczenie jest od obrotu, czy od końcowego
    salda zadłużenia? Bo jeśli chodzi o zwrot, jest on na szczęście liczony
    od obrotu, co sprawdziłem empirycznie.

    Zbyszek