eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Premium Club EurobankKK Premium Club Eurobank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!s12g2000prg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Premium Club Eurobank
    Date: Mon, 28 Jan 2008 07:08:02 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <1...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.150.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1201532882 9489 127.0.0.1 (28 Jan 2008 15:08:02 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jan 2008 15:08:02 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: s12g2000prg.googlegroups.com; posting-host=212.244.150.190;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436468
    [ ukryj nagłówki ]

    W sobotę złożyłem wniosek w Eurobanku o kartę Premium Club Classic i
    podpisałem umowę na nia.
    Karta ma być spersonalizowana i muszę na nią czekać jakiś czas. Od
    razu załatwiłem formalności związane z dostępem do rachunku karty. W
    domu po zalogowaniu się, zobaczyłem, że karta nie jest jakby podpięta
    do mojego profilu. Pytanie do klientów Eurobanku, czy karta w systemie
    powinna być już widoczna, czy pojawia się dopiero po jej aktywowaniu?
    Obawiam się, że przy definiowaniu usługi coś mogło pani konsultantce
    pójść nie tak, bo mnie zaskoczyła odpowiedzią na moje pytanie.
    Zapytałem, co jest widoczne w systemie dla karty i jakie operacje mogę
    robić. Pani twierdziła, że przelewy. Mocno się zdziwiłem, bo o
    przelewach z kart Eurobanku nigdzie się nie spoktałem. Pani na to, że
    ona nie wie jak to wygląda od strony klienta. Dlatego też może ktoś
    mnie uspokoi i powie, czy karta się kiedyś pojawi w systemie, czy
    trzeba będzie jej pomóc interwencją telefoniczną na infolinię :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1