  • 1. Data: 2004-06-29 09:11:20
    Temat: KK Raifeisen - kiedy przyślą wyciąg?
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Właśnie dostałem KK VN Raiffeisena. Wyjezdzam na urlop i aktywuje ja dopiero
    po powrocie.

    Pytanie brzmi: czy przysla mi wyciag z 25 zł oplaty za wydanie czy okres
    rozliczeniowy zacznie sie dopiero po aktywacji? Nie chcialbym, zeby po
    powrocie powital mnie wyciag lezacy w skrzynce i kara za brak spalty
    minimalnej.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 2. Data: 2004-06-29 10:24:42
    Temat: Re: KK Raifeisen - kiedy przyślą wyciąg?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 11:11:20 +0200, T.S. naskrobał(a):

> [...]
    > rozliczeniowy zacznie sie dopiero po aktywacji? Nie chcialbym, zeby po
    > powrocie powital mnie wyciag lezacy w skrzynce i kara za brak spalty

    to chyba zależy od daty wniosku choć nie jestem pewnien. Najlepiej
    zadzwonić i poprosić o podanie numeru rachunku karty i zapłacic tam 25 zł
    dla świętego spokoju.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-01 12:37:28
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T.S." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie brzmi: czy przysla mi wyciag z 25 zł oplaty za wydanie czy okres
    > rozliczeniowy zacznie sie dopiero po aktywacji?

    No to sobie odpowiem: nie czekają na aktywację, miesiąc liczy się od daty
    podpisania umowy.