  • 11. Data: 2003-11-08 16:01:20
    Temat: Re: KK Raiffeisen cd.
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości
    news:bogmgu$kgo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <CUT>
    > chuj pisze sie kurwa przez ch - jakis wredny jezdem na puncie tego
    > wyrafinowanego wyrazu i mam na niego uczulenie
    > a jak ktos sobie wybral tak zenujacy bank - to jego sprawa

    Hmmm ...

    A nie pomyślałeś , że czasem zdarzają się gwary (wiem wiem .. to słowo
    mówione) ... Ale i naleciałości reginalne ???

    Ja H** zawsze przez "H" piszę i może mi każdy skoczyć ;)

    Na potwierdzenie odsyłam na wykład do profesora Gruszczyńskiego - Taki
    miodek , tylko , że warszawski ....

    Bo sam miodek to pieprzony ślązak ... stąd jego nastawienie ... nie jest
    jedynym autorytetem w kategorii OJCZYZNY POLSZCZYZNY ;>

    Tak tak .. wiem, nie na temat ;)

    SP

  • 12. Data: 2003-11-08 17:19:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boj439$cub$...@n...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl>:

    > A nie pomyślałeś , że czasem zdarzają się gwary (wiem wiem .. to słowo
    > mówione) ... Ale i naleciałości reginalne ???

    Gwara, dialekt czy regionalizm nie ma zwiazku z ortografia.

    > Ja H** zawsze przez "H" piszę i może mi każdy skoczyć ;)
    >
    > Na potwierdzenie odsyłam na wykład do profesora Gruszczyńskiego - Taki
    > miodek , tylko , że warszawski ....

    Mozesz sie podeprzec nowym Innym Slownikiem Jez. Polskiego - pierwszy oparty
    na korpusie..

    > Bo sam miodek to pieprzony ślązak ... stąd jego nastawienie ... nie
    > jest jedynym autorytetem w kategorii OJCZYZNY POLSZCZYZNY ;>

    Nie bede nic mowil w temacie wyzej wymienionego i jego autorytetu naukowego

    > Tak tak .. wiem, nie na temat ;)

    Zdecydowanie, EOT.

    P.S. Spokojnie pisz przez "h".

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-11-10 20:17:06
    Temat: Odp: KK Raiffeisen cd.
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:boijkd$mef$...@n...news.tpi.pl...
    > Proponuję mBank (niektóży narzekają na obsługę, ale bank jest darmowy i
    > oferuje również karty kredytowe), a jak ktoś ma większe wymagania to
    polecam
    > iść do MultiBanku albo Lukasa. Tam oprocentowanie jest jednakowe,
    > niezależnie od wysokości środków (a jak wiadomo w Raifi się różni).
    A ja chcę zrezygnowac z LUKASOWEJ bo roczna opłata 58 zeta....... Więc te 25
    Raifaisena....
    A ty odchodzisz, bo nie jest darmo....

  • 14. Data: 2003-11-13 11:38:22
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał:

    > Chyba trzeba bedzie sie przeprosic z mBankiem....

    To jest jakies wyjscie tym bardziej, ze mbank daje podglad przez net
    alisci ma gorsze ubezpieczenia dodawane do karty, ale jezeli
    nie zalezy Ci na uslugach dodatkowych to czemu ni?

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de