  • Data: 2004-09-13 11:47:44
    Temat: KK Raiffeisen - kiedy transakcje sa widoczne przez net?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Po ilu dniach z reguły transakcje dokonane KK Raiffeisena są widoczne w ich
    systemie internetowym?
    Mam KK Amplico-Raiffeisen. Aktywowana parę dni temu... Ze trzy dni temu
    dokonałem kilku transakcji, wczoraj nawet na wyższą kwotę - i nadal nie ma
    ani śladu tychże w systemie: dostępne środki nadal wskazują kwotę limitu,
    pomniejszoną o koszt wydania karty...

    Jestem zdziwiony, bo nawet w takim opluwanym przez wszystkich systemie BPH
    dostępne środki są aktualizowane na bieżąco... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004