  • 1. Data: 2007-07-10 07:53:44
    Temat: KK Visa Orange (bzwbk) a punkty profit
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Info dla posiadaczy kk Visa Orange wydanej przez BZ WBK, ktorzy zbieraja
    punkty profit.

    Musialem czasowo zrezygnowac z ww. karty (ubieganie sie o kredyt
    mieszkaniowy). Po rezygnacji z karty bank zabral mi z konta profit
    naliczone w ostatnim okresie punkty ;-(

    Było to o tyle dziwne, ze ostatnio punkty naliczono mi kilka miesiecy temu,
    a z karty zrezygnowalem w czerwcu.

    Dlatego jak ktos ma ww. karte i zbiera punkty to warto je wydac zanim
    zrezygnuje sie z karty.

    Jak poprosilem o reaktywacje karty (jest taka opcja w ciagu 30 dni - nie
    trzeba przedstawiac zadnych dokumentow) to punkty na konto wrocily.

    Poza tym mozna zbierac punkty profit tylko raz w roku doladowujac konto na
    karcie orange ;-)
    Chociaz doradca (w momencie migracji z abonamentu do pre paida) twierdzil,
    ze konto i punkty profit strace...

    pozdr.
    RobertS