  • 1. Data: 2009-04-21 19:49:36
    Temat: KK czy zakupy na raty?
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Zastanawiam sie co jest lepsze zalozenie sobie KK i robic zakupy przy
    pomocy niej czy zakupy na raty?

    Jezeli to pierwsze to gdzie teraz najlepsza oferta do wziecia KK? Mam
    konto np: w Mbanku oraz Eurobanku?

    pozdrawiam

    For@ll

  • 2. Data: 2009-04-21 20:35:39
    Temat: Re: KK czy zakupy na raty?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    wziecie kk, zrobienie zakupow i rozlozenie jej na raty w ramach
    karty...
    ja tego uzywam w bzwbk i jest w miare ok, wiem ze jeszcze citi posiada
    taka opcje, co to daje? nizsze oprocentowanie i to sporo...

  • 3. Data: 2009-04-21 20:44:54
    Od: ForALL <N...@s...info>

    sunwick pisze:
> [...]
    > ja tego uzywam w bzwbk i jest w miare ok, wiem ze jeszcze citi posiada
    > taka opcje, co to daje? nizsze oprocentowanie i to sporo...

    Czyli wychodzi lepiej niz kupowanie na raty np: jakies zagle / lukasy
    itp itd? Hm a jak to jest w przypadku KK trzeba posiadac jakis rachunek
    w banku ?

  • 4. Data: 2009-04-21 21:05:52
    Temat: Re: Re: KK czy zakupy na raty?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Czyli wychodzi lepiej niz kupowanie na raty np: jakies zagle / lukasy
    >itp itd?
    lepiej? taniej - nie sądzę, oprocentowanie w bzwbk jest cos kolo 11%
    więc bez rewelacji, ale nie musisz się prosic za każdym razem sklepu o
    raty, załatwiać zaświadczeń/oświadczeń. Poprostu płacisz, dzwonisz do
    banku i rozkladasz na raty (w bzwbk max 18 rat).

    >Hm a jak to jest w przypadku KK trzeba posiadac jakis rachunek
    >w banku ?
    nie, dostajesz rachunek do spłat od banku do tej karty

  • 5. Data: 2009-04-22 05:48:58

    On 21 Kwi, 21:49, ForALL <N...@s...info>
    wrote:
> [...]
    > pomocy niej czy zakupy na raty?
    >
    > Jezeli to pierwsze to gdzie teraz najlepsza oferta do wziecia KK? Mam

    Ja do rat mam KK Polbanku - sprawdz na ich stronie, lacznie z
    kalkulatorkiem wyliczajacym jakie raty sie splaca przy jakiej kwocie
    zakupu i ile kwotowo wynosi prowizja banku (5%) bedaca jedynym kosztem
    i doliczana do rat.