  • 1. Data: 2008-07-09 09:15:26
    Temat: KK do przelewów
    Od: "Lechu" <p...@w...pl>

    Czy istnieje KK z której mogę robić przelewy w internecie??

    Mam konto w mBanku i zamiast mieć kasę na eKoncie trzymałbym ją na eMax+ a
    przelewy wykonywał z KK (np. zapłata rachunków itp.)

    Czy KK mBanku umożliwia takie przelewy??
    Czy jakaś KK innego banku coś takiego umożliwia (wykluczam Polbank - bo z
    ich podglądem on-line nie chce mieć nic wspólnego !!)

  • 2. Data: 2008-07-09 09:22:53
    Temat: Re: KK do przelewów
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    Lechu pisze:
> [...]
    > Czy jakaś KK innego banku coś takiego umożliwia (wykluczam Polbank - bo z
    > ich podglądem on-line nie chce mieć nic wspólnego !!)

    Kredytówki z BZWBK mają taką możliwość. Z tym że każdy przelew kosztuje
    3zł - należy więc rozważyć czy odsetki z eMax+ zrównoważą prowizję +
    stracony czas na takie operacje.

    Tomek
    --
    Tomasz Tybulewicz - programista PHP
    http://tybulewicz.com/

  • 3. Data: 2008-07-09 09:53:07
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    poza tym
    KK Citi - tylko za media itp.
    KK Getin - przelew za friko, ale tylko w placowce! ;-(

    generalnie w BZWBK nie oplaca sie robic przelewow na drobne kwoty, najlepiej
    karta ze sporym limitem, przelew na konto oszczednosciowe w pierwszym dniu
    okresu rozliczeniowego i tylko nalezy pamietac, aby karte w calosci splacic
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-07-09 10:10:52
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Lechu <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy jakaś KK innego banku coś takiego umożliwia (wykluczam Polbank - bo z
    > ich podglądem on-line nie chce mieć nic wspólnego !!)

    Bezplatna i bezprowizyjne zaplate rachunkow przelewem z karty, traktowanym jak
    platnosc bezgotowkowa maja KK Citibanku.

  • 5. Data: 2008-07-09 10:27:17
    Od: "Lechu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najlepiej karta ze sporym limitem, przelew na konto oszczednosciowe w
    > pierwszym dniu okresu rozliczeniowego i tylko nalezy pamietac, aby karte w

    A jest taka możliwość w mBanku?
    albo Multibanku (chyba - tam gdzie jest konto oszczędnościowe 6,06%) ??

  • 6. Data: 2008-07-09 11:15:10
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A jest taka możliwość w mBanku?
    > albo Multibanku (chyba - tam gdzie jest konto oszczędnościowe 6,06%) ??

    w Multi przelew z kk 2% min. 5 zł = nie opłaca się, a 6,06% dają na koncie w
    eurobanku

    przelew 5000 zł kosztowałby 100 zł!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-07-09 11:52:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Lechu <p...@w...pl> wrote:

    > A jest taka mo?liwo?? w mBanku?

    Z KK w mBanku nie.

    > albo Multibanku (chyba - tam gdzie jest konto oszcz?dno?ciowe 6,06%) ??

    Można przelać na dowolne konto oszczędnościowe (w innym banku niż KK)

    a.

  • 8. Data: 2008-07-09 15:03:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > KK Citi - tylko za media itp.

    Od niedawna chyba też np. ubezpieczenia o co postulowałem parę misięcy temu.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2008-07-09 19:36:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.

    > Od niedawna chyba też np. ubezpieczenia o co postulowałem parę misięcy
    > temu.

    A tak - bylo chyba w regulaminie rowniez ubezpieczenia (z tym, ze
    dotychczas tez mozna bylo, ale tylko te zawierane u nich - nie
    analizowalem zmiany)