  • 11. Data: 2002-05-21 16:26:24
    Temat: Re: KK - i stale zatrudnienie
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:acb7q3$qv0$1@news.onet.pl...
    > Zaswiadczenie o zarobkach jest obowiazkowe (wg. konsulatantki min. 1200
    zl).

    Jesli masz konto krocej niz 3 miesiace to tak, ale jesli dluzej to nie
    trzeba.

    pzdr

  • 12. Data: 2002-05-21 16:27:39
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl> napisał w wiadomości
    > I podac adres miejsca pracy wraz z telefonem

    Ja napisalem, ze mnie rodzice utrzymuja i tez dostalem. Ale adresu, ani
    telefonu rodzicow nie podalem.

    pzdr

  • 13. Data: 2002-05-24 06:50:22
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja napisalem, ze mnie rodzice utrzymuja i tez dostalem. Ale adresu, ani
    > telefonu rodzicow nie podalem.

    I co dostales KK ? Dziwne ale moze za dobra historie rachunku

  • 14. Data: 2002-05-24 10:58:02
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > I co dostales KK ? Dziwne ale moze za dobra historie rachunku

    Tak, dostalem. Wystapilem o max. limit 1000zl i tyle mi dali. Pewnie moglbym
    wiecej, ale nie chcialem, bo nie przewiduje wiekszych zakupow na miesiac, a
    w razie kradziezy maly limit jest wielce wskazany.
    Wyslalem wniosek przez www.bankier.pl, po 2 dniach mialem umowe poleconym, a
    po ok. 2 tyg. karte i pin (osobne koperty oczywiscie). Do wniosku dolaczylem
    mailem zdjecia aparatem cyfrowym dowodu (na v...@l...com.pl).

    Rzeczywiscie - mam ekonto od 6 miesiecy, srednie wplywy bardzo duze w
    stosunku do limitu. wczesniej mialem przez rok czy dwa konto standard i
    srednie wplywy tez byly znaczne.

    Osobiscie wydaje mi sie, ze bank po prostu potrzebuje podkladke (moze dla
    VISY), ze mam stale dochody. Wiec mam. A skad i jak to juz inna sprawa.
    Dlatego mi dali.

    pzdr