    From: jarzabek <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK millenium
    Date: Thu, 22 Oct 2009 06:06:31 -0700 (PDT)

    Mam VG w millenium. Rok temu dawali za darmo to wziąłem, w ciągu roku
    wydałem 24k, a żeby zrezygnowali z opłaty rocznej musiałbym wydać 30k,
    czyli jeszcze 6k. Mam czas do końca listopada, ale już teraz wiem, że
    nie wydam tą kartą prawdopodobnie ani grosza więcej. No i teraz kilka
    pytań:
    1. Czy da się w millenium jakoś wynegocjować rezygnację z opłaty, bez
    dobicia do 30k?
    2. Jeśli się nie da to czy opłaty mi nie pobiorą jeśli z karty szybko
    zrezygnuję?
    3. Kiedy dokładnie muszę w tym celu z karty zrezygnować (karta wydana
    30 listopada 2008)?
    4. A może kartę przenieść? Jeśli tak to gdzie? Jeden bezwględny
    warunek - bez żadnych papierków z pracy!