  • 1. Data: 2002-06-05 12:19:53
    Temat: KK w BPHPBK!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    BPH PBK będzie walczył o klientów 2002-06-05 (13:30)

    za WP

    obejrzyjcie sobie wzory kart :)

    http://banki.wp.pl/informujemy.html?P[godzina]=1330&
    P[dzien]=05062002&IN[NEW
    _ID]=269002&POD=8&b=2&T[link]=%3Ca+href%3D%2F%3E...+
    powr%F3t%3C%2Fa%3E&T[pag
    e]=1&P[source]=WP&P[KAT]=2243,2244,2245,2246,2247,22
    48,2249,2250

    Międzynarodowa karta kredytowa Visa
    Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Józef Wancer, prezes Banku
    Przemysłowo-Handlowego PBK SA poinformował, że integracja połączonych banków
    BPH i PBK przebiega zgodnie z harmonogramem. Zrealizowane synergie są wyższe
    niż wcześniej planowano. Odbyło się to przy niższych kosztach od
    przewidzianych w budżecie.
    Obecnie jest finalizowana fuzja biur maklerskich byłych banków. W
    najbliższym okresie zostaną przeprowadzone testy konwersji danych w ramach
    ujednolicenia platformy informatycznej oraz będzie następowała dalsza
    restrukturyzacja sieci detalicznej.

    - Nie zamierzamy już zamykać placówek. Pracujemy nad ich modyfikacją w
    kierunku prosprzedażowym. Prowadzimy dywizjonizację sieci sprzedaży, czyli
    rozdzielenie placówek dla klientów detalicznych i korporacyjnych -
    powiedział Stefan Twardak, wiceprezes zarządu BPH PBK SA.

    Pełna unifikacja oferty, dokumentacji oraz odmiejscowienie rachunków ma
    nastąpić w październiku.

    Bank w pierwszych dniach czerwca wprowadził nową ofertę adresowaną do
    klientów detalicznych. Konta Srebrny i Złoty Sezam zostały zmodyfikowane i
    rozszerzone dodatkowymi pakietami usług. Obecnie konta dostępne są dla
    wszystkich - bank zrezygnował z segmentacji. Konta zostały poszerzone o
    zakres usług w ramach miesięcznej opłaty, która za konto Srebrny Sezam
    wynosi 9,95 zł, a za Złoty Sezam 19,95 zł.

    Międzynarodowa karta kredytowa MasterCard
    Od 1 czerwca do oferty banku zostały wprowadzone karty kredytowe w systemach
    Visa i Eurocard/MasterCard. Oprocentowanie kredytu dla transakcji
    bezgotówkowych wynosi 22,9%. Bank daje 45 dni na spłatę minimalnej kwoty
    zadłużenia.

    BPH PBK zdecydował się także na alianse sprzedażowe. Obecnie we wszystkich
    placówkach banku są sprzedawane produkty CAIB. Przedstawiciele banku
    zapowiedzieli także wdrażanie bancassurance - będzie ono realizowane m.in. z
    Grupą Ergo Hestia oraz ze spółką Royal PBK.

    Ze strategii BPH PBK wynika, że chce on być bankiem pierwszego wyboru dla
    klasy średniej, osób zamożnych i małych przedsiębiorstw. (AN)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-05 12:54:00
    Temat: Re: KK w BPHPBK!
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    karty nie od 1.06 tylko od 10.06

    radek

  • 3. Data: 2002-06-05 20:42:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > Visa i Eurocard/MasterCard. Oprocentowanie kredytu dla transakcji
    > bezgotówkowych wynosi 22,9%. Bank daje 45 dni na spłatę minimalnej kwoty

    A ten MC czasem nie bedzie tylko zloty ?

  • 4. Data: 2002-06-06 06:38:25
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> napisał(a):

    > A ten MC czasem nie bedzie tylko zloty ?
    Nie, bedzie takze dla "zwyklych smiertelnikow" ;-)

    Oto, czego udalo mi sie dowiedziec w dezinfolinii ;-) BPH PBK:

    dostepne limity kredytowe:
    Silver minimum 2500 maksimum 15000
    Gold 21000 netto maskimum 40000

    minimalne wymagane dochody:
    Silver: minimum 2500 netto
    Gold: minimum 7000 netto

    oplata roczna (za wydanie/wznowienie)
    Silv: 70 zl
    Gold: 250 zl

    oprocentowanie kredytu:
    Silv: khm*)
    Gold: khm*)

    termin splaty:
    VC Silv: 15 dzien miesiaca
    V Gold: 5 dzien miesiaca

    EC Silv: 20 mies
    EC Gold: 10 dzien mies

    prowizje za transakcje gotowkowe:
    4% minimum 5 zl

    oplata za zastrzezenie:
    brak

    ubezpieczenia:
    Silver - nieupr. uzycie 24 godz. wstecz limit odpowiedzialnosci 5000 zl
    Gold - nieupr. uzycie 48 godzin wstecz limit odpowiedzialnosci 10000 zl

    *) = pani w infolinii nie rozumiala, o co pytam :-D

    Pozdrowienia,
    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 5. Data: 2002-06-06 07:16:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > oplata roczna (za wydanie/wznowienie)
    > Silv: 70 zl
    > Gold: 250 zl

    czy w tej oplacie jest ubezpieczenie ?

    > ubezpieczenia:
    > Silver - nieupr. uzycie 24 godz. wstecz limit odpowiedzialnosci 5000 zl
    > Gold - nieupr. uzycie 48 godzin wstecz limit odpowiedzialnosci 10000 zl

    Ubezpieczenie troche slabe :((
    A czy bedzie do tego cuda jakis podglad w necie ?

  • 6. Data: 2002-06-06 09:43:07
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 5 Jun 2002 14:54:00 +0200 "Rad'ek" <a...@p...fm> wrote:

    > karty nie od 1.06 tylko od 10.06
    >
    > radek

    Srebrna (czyli zwykla) 75 zl, limit od 2500 do 15000, zarobki od 2500
    Zlota 250 zl, zarobki od 7000.

    Szymon

  • 7. Data: 2002-06-06 12:37:07
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> napisał(a):
    > czy w tej oplacie jest ubezpieczenie ?

    Tego sie nie dowiedzialem. Podejrzewam, ze tak.

    > Ubezpieczenie troche slabe :((

    Na pewno lepsze niz dla kredytowek BZWBK, zblizone do Raiffeisen'owego
    (kwotowo wyzsze, czasowo dla Silver gorsze), Citi nadal niepokonane. Szkoda.

    > A czy bedzie do tego cuda jakis podglad w necie ?

    Pani w dezinfolinii twierdzila, ze "narazie nie" ale sprawiala wrazenie mocno
    zdezorientowanej. Zagladne do oddzialu i sprobuje sie dopytac.

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-06-06 13:06:17
    Od: "Jakub Sielewiesiuk" <k...@s...ifpan.edu.pl>

    > Srebrna (czyli zwykla) 75 zl, limit od 2500 do 15000, zarobki od 2500
    > Zlota 250 zl, zarobki od 7000.

    A ja sie wlasnie dowiedzialem (0801321321), ze do srebrnego Sez@ma pierwsza
    (srebrna) KK bedzie za darmo, a potem 75zl/dwa lata. Plus minimum
    formalnosci (tylko zaswiadczenie o dochodach i zatrudnieniu na czas
    nieokreslony) z zakladu pracy. Dla mnie bomba. :-)

    ...kiedys bank BPH byl najlepszy. Moze znowu bedzie?

    Pozdrawiam,
    Wiesiek

  • 9. Data: 2002-06-06 17:11:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Na pewno lepsze niz dla kredytowek BZWBK, zblizone do Raiffeisen'owego

    Dokladnie, a kk bzwbk nie ma zadnego ubezpieczenia.

    > (kwotowo wyzsze, czasowo dla Silver gorsze), Citi nadal niepokonane.
    Szkoda.

    No i DC :-))

    > Pani w dezinfolinii twierdzila, ze "narazie nie" ale sprawiala wrazenie
    mocno
    > zdezorientowanej. Zagladne do oddzialu i sprobuje sie dopytac.

    Sprawdzalem na www, ale tam nic nie ma :((
    pzd

    Ps. Zobaczymy co nam zaserwuje ing/bsk, a pozniej multi...

  • 10. Data: 2002-06-06 18:07:18
    Temat: Słuchajcie!!!
    Od: <k...@g...pl>

    Jak ktoś z Was jest za młody - to wara mu od kk. BPH!!
    Właśnie się dowiedziałem, że karta dostępna jest m.in. dla osób powyżej 26 roku
    życia - dla zatrudnionych na czas nieokreślony i - uwaga - powyżej 30 roku
    życia - dla dział. gosp.
    Czyli nieważne, że np. ktoś jest rzetelnym Klientem BPH od kilku lat - jak jest
    za młody - to wara mu od kart!
    Ciekawa polityka...
    Wiem, wiem..., Citibank, też tak TEORETYCZNIE robi - ale jest cała masa
    promocji, w których sam bank nie przestrzega tego przepisu.
    Pzdr.!