  • 1. Data: 2005-08-23 10:42:56
    Temat: KK w BZWBK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Zauważyłem przez przypadek w ich banku przy bankomacie informacje że do
    końca miesiąca wydanie KK jest za free. Złożyłem więc wniosek przez
    internet, dzisiaj babka dzwoni i się okazało że to nie całkiem za free, za
    kartę trzeba zapłacić 58 zł, a jak się zrobi 4 transakcje w ciągu pierwszego
    miesiąca to wtedy kasę zwracają na KK.

    Czy ktoś czytał gdzieś na ich stronie o promocji kart kredytowych bo nie
    mogę tego znaleźć ?.

  • 2. Data: 2005-08-23 11:01:27
    Temat: Re: KK w BZWBK
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiąca to wtedy kasę zwracają na KK.
    >
    > Czy ktoś czytał gdzieś na ich stronie o promocji kart kredytowych bo nie

    Witam

    co prawda nie mam tego regulaminu promocji ale brałem kartę w takiej
    promocji.
    Faktycznie obciążyli za wydanie ale po kilku dniach oddali, tak że było to
    nawet w tym samym okresie rozliczeniowym.
    Warunek 4 transakcji jest konieczny, ale z tym to chyba nie ma problemu,
    teraz już prawie wszędzie można płacić kartą, ja płacę nawet 5-10 zł
    Poza tym masz dostęp do karty przez internet i możesz na bieżąco śledzić co
    się na niej dzieje.
    Ja jestem zadowolony.

    Grześ

  • 3. Data: 2005-08-23 11:32:35
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    > teraz już prawie wszędzie można płacić kartą, ja płacę nawet 5-10 zł
    > Poza tym masz dostęp do karty przez internet i możesz na bieżąco śledzić

    Dzięki za informacje. A czy dostęp przez internet trzeba występować osobno
    czy wystarczy że zaznaczyłem to we wniosku.
    I jeszcze jedno pytanko. Może wiesz czy w umowie jest jakaś wzmianka o
    zwrocie tej opłaty.

    Pozdrawiam.
    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-08-23 11:42:47
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > czy wystarczy że zaznaczyłem to we wniosku.
    > I jeszcze jedno pytanko. Może wiesz czy w umowie jest jakaś wzmianka o

    prawdę mówiac nie wiem czy trzeba występować dodatkowo, bo ja miałem dostęp
    do konta osobistego wcześniej i tam się pojawiła KK
    Muszą dać ci w oddziale numer NIK 8 cyfrowy i kopertę z PINem, wtedy
    będziesz miał na 100% uruchomiony dostęp.
    W umowie o zwocie nie ma chyba nic, jest to zapisane w regulaminie promocji,
    niech ci pokażą regulamin w banku.

    Grześ

  • 5. Data: 2005-08-23 12:00:53
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    > będziesz miał na 100% uruchomiony dostęp.
    > W umowie o zwocie nie ma chyba nic, jest to zapisane w regulaminie

    OK. Jeszcze raz dzięki.

  • 6. Data: 2005-08-23 12:04:40
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:deeujj$gas$1@news.onet.pl grupowicz Marcin_P. napisał:

> [...]
    > pierwszego miesiąca to wtedy kasę zwracają na KK.
    >
    > Czy ktoś czytał gdzieś na ich stronie o promocji kart kredytowych bo nie

    Wypytaj dobrze o opłatę "Twoje Bezpieczeństwo" czy jest aktywna czy nie.
    Dobrze Ci radzę ;-)
    Inaczej jeśli tak to będziesz płacił procentową opłatę od odsetek.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-08-23 12:09:03
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "August" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wypytaj dobrze o opłatę "Twoje Bezpieczeństwo" czy jest aktywna czy nie.
    > Dobrze Ci radzę ;-)
    > Inaczej jeśli tak to będziesz płacił procentową opłatę od odsetek.

    usługa ta jest standardowo aktywna i nie wiem czy od razu ją wyłączą, może
    się da przy składaniu wnosku, jesli nie to po wydaniu karty zadzwoń na nr
    0800161054 i tam powiedz żeby ci to wyłączyli. Opłata ta jest pobierana o
    ile dobrze pamietam 23 dnia miesiąca.

  • 8. Data: 2005-08-23 12:14:42
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Wypytaj dobrze o opłatę "Twoje Bezpieczeństwo" czy jest aktywna czy
    > nie. Dobrze Ci radzę ;-)
    > Inaczej jeśli tak to będziesz płacił procentową opłatę od odsetek.

    od czego ta oplata jest?

    pozdrawiam
    kursor

  • 9. Data: 2005-08-23 12:16:50
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Wypytaj dobrze o opłatę "Twoje Bezpieczeństwo" czy jest aktywna czy nie.
    > Dobrze Ci radzę ;-)
    > Inaczej jeśli tak to będziesz płacił procentową opłatę od odsetek.

    To oni to automatycznie włączają ?, bo składając wniosek przez ich stronę
    nic takiego tam nie zauważyłem tylko "Bezpieczne Pieniądze Plus:" którego
    nie brałem.
    Mam nadzieje że jakby co to można to wyłączyć.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-08-23 12:18:21
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > nie brałem.
    > Mam nadzieje że jakby co to można to wyłączyć.

    jak już ci wyprodukują kartę to możesz to wyłączyć pod nr tel 0800161054