  • 1. Data: 2005-09-03 06:15:04
    Temat: KK w ING
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Być może moi rodzice skuszą się na KK w ING, i tak się zastanawiam czy można
    mieć kartę główną np MasterCard a kartę dodatkową VISA ?

    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-09-03 07:43:09
    Temat: Re: KK w ING
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sat, 3 Sep 2005 08:15:04 +0200, Marcin_P. napisał(a):

    > Być może moi rodzice skuszš się na KK w ING, i tak się zastanawiam czy można
    > mieć kartę głównš np MasterCard a kartę dodatkowš VISA ?

    Karta dodatkowa (powiazana z tym samym kontem) jest dla innej osoby. Ale
    powinni dac 2 karty : MC i Visa z oddzielnymi limitami, hę?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-09-03 07:44:15
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sat, 3 Sep 2005 09:43:09 +0200, Michał Dąbrowski napisał(a):

    > Karta dodatkowa (powiazana z tym samym kontem) jest dla innej osoby. Ale
    > powinni dac 2 karty : MC i Visa z oddzielnymi limitami, hę?

    Zapomniałem dodać, że jak już mieć 2 karty kredytowe, to innych banków.
    Bezpieczniej i trochę więcej możliwości

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-09-03 08:51:24
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Karta dodatkowa (powiazana z tym samym kontem) jest dla innej osoby. Ale
    > powinni dac 2 karty : MC i Visa z oddzielnymi limitami, hę?

    Mysłalem o jednym limicie i o dwoch kartach. Głowna dla Ojca np VISA,
    dodatkowa dla Matki MasterCard, dochody ma tylko Ojciec z emerytury. Dwa
    osobne limity to bezsensu bo konto wspólne i jedna osoba robi przewaznie
    wieksze wydatki.
    Widze ze raczej tak sie nie da .

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-09-03 11:05:39
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sat, 3 Sep 2005 10:51:24 +0200, Marcin_P. napisał(a):

    > Widze ze raczej tak sie nie da .

    Wydawało mi się, że chcesz dla jednej osoby, ale i tak raczej nie da się
    dwóch kart różnych systemów na jeden limit

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2005-09-03 12:03:46
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Wydawało mi się, że chcesz dla jednej osoby, ale i tak raczej nie da się
    > dwóch kart różnych systemów na jeden limit

    Dzięki za odpowiedź. Raczej się nie da. Probowałem przez net składać wniosek
    na dwa sposoby ale ni jak się nie da wybrać innej karty dodatkowej.
    A co do 2 osob to pisałem "rodzice" ale teraz czytam to rzeczywiście można
    to było różnie zrozumieć.

    Marcin_P.

  • 7. Data: 2005-09-03 19:38:40
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    czy KK MasterCard z ING rozliczana jest przez euro?

    Marcin