    From: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK w Millenium a rachunek
    Date: Wed, 29 Jul 2009 16:32:06 +0200

    Witam,

    Pytam tutaj bo nie wierzę żeby infolinia podała mi w tym przypadku
    wiarygodne informacje. Czy do Karty Kredytowej w Millenium jest
    konieczny rachunek osobisty (teraz mam połączone z rachunkiem
    osobistym), czy też jest coś takiego jak rachunek techniczny (tak jak do
    obsługi kredytu hipotecznego)? Jeżeli tak to czy ktoś przerabiał
    przejście z rachunku na taki techniczny w przypadku Karty Kredytowej?

    Chodzi oczywiście o to czy likwidować KK już, czy dotrzymać ją do końca
    okresu ważności, bo nic specjalnie mnie przy niej nie trzyma poza tym że
    nie musiałem za nią płacić.

    Pozdr.