  • 11. Data: 2007-09-15 17:53:06
    Temat: Re: KK w WBK
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2007 18:43:28 +0200, Arek napisał(a):

    > Kurcze, nic dzis z tego nie rozumiem. Zalozmy, ze dzis podpisalem umowe
    > i dostalem karte, jutro ja zaaktywuje w bankomacie za pomoca pin kodu i
    > zrobie zakupy za iles tam zl. za tydzien zrobie kolejne za jakas tam
    > kwote. Od kiedy liczy sie ten okres rozliczeniowy? od podpisania umowy
    > czy aktywacji karty? Moze mi ktos jasno napisac jak to jest z tymi
    > dniami wolnymi od odsetek? Skad sie biora te 54 dni.

    Zastanów się w takim razie, czy karta kredytowa jest produktem dla Ciebie.
    Nieznajomość i brak zrozumienia zasad jej działania może wpędzić Cię w
    niezłe koszty, a podejrzewam, że jest to ostatnia rzecz, jakiej chcesz.
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 12. Data: 2007-09-15 17:53:07
    Od: Arek <a...@w...pl>

    Wielkie dzieki za jasne naswietlenie sprawy. teraz juz wszystko
    wiem.pozdrowienia

  • 13. Data: 2007-09-15 18:21:19
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Arek napisal dnia 2007-09-14 20:53:
    > Dzieki za odpowiedz. Czyli robiac np dzis zakupy, mam na zwrot 54 dni,
    > nie placac zadnych odsetek. Nie liczac oczywiscie tej minimalnej kwoty
    > splaty, bodajze 50 zl na koniec kazdego okresu rozliczeniowego.

    W WBKu możesz też skonwertować zadłużenie w karcie na kredyt ratalny - rozłożyć
    np. na 12 lat. Oprocentowanie ZTCP 11.9%.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2007-09-17 18:48:55
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Marcin Kaminski napisał(a):

    > W WBKu możesz też skonwertować zadłużenie w karcie na kredyt ratalny -
    > rozłożyć np. na 12 lat. Oprocentowanie ZTCP 11.9%.
    >
    > Pozdrawiam
    chyba na 12 miesięcy:-p:-)

  • 15. Data: 2007-09-18 18:31:50
    Od: "Krzysiek D." <d...@g...pl>

    Opcja RATIO jest możliwa od 6 do 18 mc maksymalnie.

    Pzdr.