  • 11. Data: 2010-02-08 16:05:19
    Temat: Re: KK z mBanku - krótkie pytanie.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Feb 2010 15:03:49 +0100, w <1stugwgmkuixu$.l0k5xy1c97j2.dlg@40tude.net>,
    Seba <s...@g...pl> napisał(-a):

    > 5 lutego wypadł w piątek - jednak zawsze bank zanim wysłał zestawienie,
    > księgował wszytskie transakcje z tym dniem włącznie.

    Toś wyjątkowy. U mnie NIGDY transakcja w ostatnim dniu nie była uwidoczniona na
    wyciągu -- zawsze następnego dnia (roboczego).

  • 12. Data: 2010-02-08 17:32:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 15:54:54 +0100, Valdi napisał(a):

    > Czy masz możliwość ile czasu średnio Polbank księguje transakcje w
    > terminalach obsługiwanych przez eService?

    Wyglada, że jeden dzień, w weekendy nie księgują. Tu masz przykładowe (MM
    to chyba eservice) http://hell.pl/kojer/karta.png

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2010-02-09 00:38:46
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Seba wrote:

    > Okres rozliczeniowy KK kończy mi się 5-go każdego miesiąca. W
    > poprzednim miesiącu, w ostatanim dniu (5) dokonałem transkacji,
    > jednakże nie została ona ujęta w wyciągu mi przesłanym. Przeszła na
    > kolejny okres rozliczeniowy.
    > Czy to prawidłowe działanie ze strony banku? Do tej pory wszytskie
    > transakcje, nawet te dokonywane w ostatni dzień rozrachunkowy były
    > wliczane do standardowego okresu rozliczeniowego - a tym razem mam
    > inaczej.
    > Jest sens dzownić na infolinię z reklamacją, czy wszystko gra i dać
    > sobie spokój?

    Wiesz, w przypadku transakcji off-line 3 miesiące się zdarza.
    Według KC odpowiadasz chyba do 3 lat.
    Pamiętaj by nie przekroczyć dopuszczalnego zadłużenia wliczając
    transakcję o których bank jeszcze nie wie a które mogą się odnaleźć.

    --
    Pzdr.
    Mega