  • 11. Data: 2005-08-24 22:03:31
    Temat: Re: KK z podglądem przez sieć
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To nie bank, to kasa zapomogowo-pożyczkowa ;-))) Ok - prostuję : PRAWIE
    > wszystkie. Teraz dobrze ;-) ?

    Taaa, PRAWIE jak Żywiec ;-)

  • 12. Data: 2005-08-24 22:08:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Taaa, PRAWIE jak Żywiec ;-)

    Tak po głębszym zastanowieniu, to znasz jeszcze jakiś bank poza PKO BP,
    który nie ma podglądu do KK?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-08-24 22:27:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tak po głębszym zastanowieniu, to znasz jeszcze jakiś bank poza PKO BP,
    > który nie ma podglądu do KK?

    A choćby WV* :-D

    *tak, wiem że nie ma w ogóle KK w ofercie,
    ale to nic nie zmienia w kwestii Twojego pytania,
    bo warunek spełnia ;-)

  • 14. Data: 2005-08-24 22:40:15
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 24 Aug 2005 23:54:10 +0200, na pl.biznes.banki, Glenn w wiadomości
    <news:deiqba$gi6$2@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > O właśnie :-) A Pekao ma podgląd.

    A czy przypadkiem nie uruchomili podglądu do karty Visa Classic
    dolarowej? Bo trochę mi tego brakuje.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 15. Data: 2005-08-25 07:49:51
    Od: Solos <"michalr79[WYTNIJ_TO]"@tlen.pl>

    Glenn wrote:
> [...]

    To ja moze doprecyzuje pytanie za kolege - ktore banki oferuja KK
    kredytowa z podgladem przez siec bez oplat za ta usluge (nie majac w
    danym banku konta)?

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 16. Data: 2005-08-25 07:50:51
    Od: Solos <"michalr79[WYTNIJ_TO]"@tlen.pl>

    Solos wrote:
    > KK kredytowa

    Ups... :)

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 17. Data: 2005-08-25 07:52:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Solos napisał(a):

    > To ja moze doprecyzuje pytanie za kolege - ktore banki oferuja KK
    > kredytowa z podgladem przez siec bez oplat za ta usluge (nie majac w
    > danym banku konta)?

    BPH.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2005-08-25 09:31:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > A choćby WV* :-D
    >
    > *tak, wiem że nie ma w ogóle KK w ofercie,
    > ale to nic nie zmienia w kwestii Twojego pytania,
    > bo warunek spełnia ;-)

    Cwaniaczek :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-08-25 10:19:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <

    > BPH.

    BZWBK - sam taką mam

    a BPH mialo tak miec na czas promocji
    - od dawna grozili ze sezam bedzie platny z konta KK wiec
    zlikwidowalem
    i rachunek i KK
    *** blad ***

  • 20. Data: 2005-08-25 10:54:13
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-08-25 12:19- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    blad, gdy pisał(a):

    > BZWBK - sam taką mam
    >
    > a BPH mialo tak miec na czas promocji
    > - od dawna grozili ze sezam bedzie platny z konta KK wiec zlikwidowalem
    > i rachunek i KK

    Citi i Raiffeisen (choć można mieć liczne zastrzeżenia do poziomu
    bezpieczeństwa i jakości informacji dostępnej na WWW)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****