  • 1. Data: 2003-02-21 17:01:45
    Temat: KONTO W USA
    Od: "andrzej vel jedrula" <n...@...com>

    nie interesuje mnie ikobo.com bo nie mozna tam normalnie karty zamowic tylko
    musi ktos przeslac pieniadze aby dostac karte. a nieznam nikogo kto mialby
    tam konto.

    czy istnieje jakis inny bank ktory nie pobiera oplat za prowadzenie
    rachunku???

  • 2. Data: 2003-02-23 07:08:14
    Temat: Re: KONTO W USA
    Od: a...@w...pl

    > czy istnieje jakis inny bank ktory nie pobiera oplat za prowadzenie
    > rachunku???

    Bath Savings Istitution
    tel. do tego baku w Boothbay Harbor w Maine: 001-207-633-3587
    mozesz tez z pytaniami napisac do:
    j...@b...com

  • 3. Data: 2003-02-23 07:24:21
    Od: "roswell :\)\)\)\)" <n...@...com>

    > Bath Savings Istitution
    > tel. do tego baku w Boothbay Harbor w Maine: 001-207-633-3587
    > mozesz tez z pytaniami napisac do:
    > j...@b...com

    dzieki ale
    znalazlem fajne konto w usa a wlasciwie to taka karta prepaid. jednak bank
    stawia mi ostry warunek "adres pod ktory ja wysylamy musi byc w usa".
    dlatego mam pomysl - karta przychodzi do kogos w usa (grupowicza) a potem
    wysyla ja do polski.
    szukam pomocy.

    P.S. jest ktos z USA tutaj???