  • 1. Data: 2004-07-10 11:24:52
    Temat: KREDYT ODNAWIALNY
    Od: "BTV" <d...@w...pl>

    Zamierzam założyć konto w nowym banku i skorzystać z kredytu odnawialnego na
    podstawie 6-miesięcznej historii konta z poprzedniego banku.
    Chodzi mi głównie o najniższe oprocentowanie i prowizję.
    Z tego co się orientowałem, to najlepiej jest w Multibanku:
    - oprocentowanie zmienne 11,80%, prowizja 1%
    - dla pracowników firmy, w której pracuję, promocja na rok - 1 zł za
    prowadzenie konta
    Ale tam wymagają przynajmniej 1000 zł miesięcznych zasileń przy kredycie
    odnawialnym.

    Moje pytania:

    1. Czy jest jakiś bank, który przy kredycie odnawialnym wymaga wpływów
    miesięcznych mniejszych niż 1000 zł? Jeśli tak, to:
    - jaki to bank?
    - jakie muszą być te wpływy?
    - jakie jest oprocentowanie i prowizja?

    2. Czy jest bank, który ma bardziej korzystne oprocentowanie i prowizję przy
    kredycie odnawialnym niż Multibank?