  • 1. Data: 2005-01-24 16:54:16
    Temat: Kalendarze od Inteligo?
    Od: "kodik" <k...@p...com.pl>

    Czy ktokolwiek otrzymał obiecywane od Inteligo kalendarze, ktore mialy byc
    rozsylane za transakcje kartowe w grudniu? Jesli tak to przysylali poczta
    zwykla polecona czy moze kurierem? Niestety ja sie chyba nie zalapalem :(

  • 2. Data: 2005-01-24 20:25:22
    Temat: Re: Kalendarze od Inteligo?
    Od: nod <n...@o...pl>

    kodik napisał(a):

> [...]
    >zwykla polecona czy moze kurierem? Niestety ja sie chyba nie zalapalem :(

    ja otrzymałem listem poleconym w ostatnią środę :)

    pozdr
    nod

  • 3. Data: 2005-01-25 19:19:31
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

> [...]
    > zwykla polecona czy moze kurierem? Niestety ja sie chyba nie zalapalem :(

    Ja dostałem poleconym z liścikiem treści: że gratulują wygranej w konkursie
    itp. itd. Więc to chyba nie dla każdego był kalendarz :-( Pisali coś o
    promocji 1000 za 1000, czyli było tego chyba cały tyiąc sztuk.
    Pozdro Tomek.