  • 1. Data: 2002-07-12 08:24:22
    Temat: Kamera w bankomacie
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jak to się stało, ze FBI miało zdjęcia terrorystów wyjmujących pieniądze z
    bankomatów? Pamiętacie - ujęcie było "od dołu", a może raczej "z frontu"
    twarzy. U nas z tego co pamiętam kamery są tylko "od góry". Mają inne bankomaty?

    Pozdrawiam
    Mały

  • 2. Data: 2002-07-12 08:34:52
    Temat: Re: Kamera w bankomacie
    Od: "_" <t...@p...fm>

> [...]
    > bankomatów? Pamiętacie - ujęcie było "od dołu", a może raczej "z frontu"
    > twarzy. U nas z tego co pamiętam kamery są tylko "od góry". Mają inne

    Kamery od dolu nie sa praktyczne, bo
    od dolu pinkodu nie widac.

  • 3. Data: 2002-07-12 08:37:01
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On 12 Jul 2002 10:24:22 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak to się stało, ze FBI miało zdjęcia terrorystów wyjmujących pieniądze z
    >bankomatów? Pamiętacie - ujęcie było "od dołu", a może raczej "z frontu"
    >twarzy.

    A to nie byly przypadkiem zdjecia z prawa jazdy? (czyli calkiem od
    frontu)
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 5. Data: 2002-07-13 16:53:38
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

> [...]

    >twarzy. U nas z tego co pamiętam kamery są tylko "od góry". Mają inne bankomaty?

    Ostatnio widzialem bankomat w remontowanym oddziale i kamerka byla na
    gorze skierowana na wprost, wiec powinna dawac fotke z frontu.
    Z reszta w roznych bankomatach pewnie kamery moga byc w roznych
    miejscach albo i nawet byc poza bankomatem.

    BTW, ostatnio tez widzialem jak bankomat BZWBK (taki sredni, remont
    tego samego oddzialu) trzech panow transportowalo po ulicy na zwyklym,
    recznym "piesku" ( taki reczny wozek widlowy stosowany w sklepach).
    Hmm, myslalem, ze bankomaty sa ciezsze.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl