  • 11. Data: 2009-07-14 15:51:47
    Temat: Re: Karkosik + Rydzyk = wRodzinie
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Marek Gorecki <m...@g...com> pisze:

    > a ja jakoś jestem spokojny o france telekom i orange. Z tą ofertą co
    > dają to pomarańcza spokojnie sobie poradzi. Zwyczajnie oferta
    > wRodzinie jest niekompletna, dają tylko prepaida a orange także
    > abonament gdzie po za tańszymi stawkami można mieć dodatkowe usługi
    > jak darmowy numer po sieci.. a wRodzinie tylko do radia Maryja jest za
    > free

    A bo ten Karkosik to taki gupi jezd że nie zmieni oferty z czasem? :-)

    Ostrożny inwestor najpierw zdobywa "twardą bazę" klientów na której
    może i wielkich kokosów nie zrobi ale będzie już wychodzić w interesie
    na "zero plus" a dopiero po "paru latach" zdobywania doświadczenia na
    nowych polu rusza na *ostry* podbój kolejnych segmentów danego rynku.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Dlaczego piszę te krótkie fraszki? Bo słów mi brak.