  • 1. Data: 2008-03-08 15:20:44
    Temat: Karta Ikea - oddajcie moje 4 zł ;)
    Od: s...@g...pl

    Witam

    Jestem użytkownikiem karty Ikea z banku HSBC i mam zamiar się z nią
    rozstać.
    Zgodnie z regulaminem muszę oddać przeciętą kartę 30 dni przed końcem
    terminu wazności.
    Ale zapłaciłem 50 zł za opłatę za korzystanie z karty chciałbym jej
    używać przez pełne 12 miesięcy. Czy w innych bankach też tak jest?

    Kiedyś w podobnej sytuacji w WBK po prostu złożyłem dyspozycję nie
    wznawiania karty.

    pozdrowienia
    --
    Szymon

  • 2. Data: 2008-03-08 17:56:19
    Temat: Re: Karta Ikea - oddajcie moje 4 zł ;)
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Zgodnie z regulaminem muszę oddać przeciętą kartę 30 dni przed końcem
    terminu wazności.

    jeśli tak jest w regulaminie to tak musisz zrobi. Możesz tez złoży pismo, że
    karte zgubiłeś i ją zastrzec i jednocześnie wypowiedzie umowę - jeśli zalezy
    Ci na karcie w całości.
    Prawdę mówiąc nie rozumiem wystawcy karty - przecież do końca ważnosci byś
    generował obrót..

    Zrób sobie nową w innym banku i miej to gdzieś.

  • 3. Data: 2008-03-08 23:19:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jestem użytkownikiem karty Ikea z banku HSBC i mam zamiar się z nią
    > rozstać.
    > Zgodnie z regulaminem muszę oddać przeciętą kartę 30 dni przed końcem
    > terminu wazności.

    a czy gdzieś w sieci jest regulamin korzystania z tej karty? swój gdzieś
    posiałem, a chciałbym się z tą kartą rozstać...
    jakoś nie powaliły mnie na kolana rabaty jakie zaoferowała mi Ikea...
    na stronie beneficial kredyt nie ma info o kk, a na hsbc nie ma cobranda z
    Ikea

    1. czy przeciętą kartę trzeba gdzieś odsyłać?
    2. jeżeli bank będzie komplikował to przecież można ją zastrzec i poprosić
    o NIE wydawanie duplikatu...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2008-03-10 19:13:42
    Od: s...@g...pl

    On 9 Mar, 00:19, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > a czy gdzieś w sieci jest regulamin korzystania z tej karty? swój gdzieś
    > posiałem, a chciałbym się z tą kartą rozstać...

    http://www.ikea.com/ms/pl_PL/about_ikea/store_experi
    ence/karta.html

> [...]

    > 1. czy przeciętą kartę trzeba gdzieś odsyłać?
    > 2. jeżeli bank będzie komplikował to przecież można ją zastrzec i poprosić

    "12.1
    Posiadacz Karty Glównej moze wypowiedziec Umowe z zachowaniem 30-
    dniowegoterminu wyprzedzenia. Wypowiedzenie Umowy musi byc dokonane na
    pismie.
    12.3
    Zchwila rozwiazania Umowy zjakiejkolwiek przyczyny, Posiadacz Karty
    Glównej jest zobowiazany do bezzwlocznego przeciecia wszystkich Kart
    na pól i zwrócenia ich Bankowi "

    nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie że pracownicy HSBC udzielają
    złych informacji

    pozdrowienia
    Szymon

  • 5. Data: 2008-03-11 05:02:19
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > Zchwila rozwiazania Umowy zjakiejkolwiek przyczyny, Posiadacz Karty
    > Glównej jest zobowiazany do bezzwlocznego przeciecia wszystkich Kart

    Czarno na białym. Umowa o kredyt i świadczenie usług obowiązuje jeszcze 30
    dni po dacie wypowiedzenia, dopiero po 30 dniach ulega rozwiązaniu i masz
    obowiązek zwrócić kartę.

    > nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie że pracownicy HSBC udzielają
    > złych informacji

    W sektorze bankowości to normalka :)