  • Data: 2005-08-15 12:12:26
    Temat: Karta Maestro BGZ i wypłata z bankomatow w Londynie.
    Od: "docc" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mogłby ktos z Was odpowiedzisc mi czy mozna wyplacac karta Maestro BGZ z
    bankomatow w Londynie,ew czy mozna nia placic w sklepach a jezeli tak to czy
    "duzo" bede stratny na kursie wymiany funt-złoty przy wyplacie z bankomatu?
    Znajoma jest w Anglii i bardzo potrzebuje gotowki a ma tylko ta karte ze
    soba i nie wiem czy mam wplacic jej pieniazki na konto z ktorego ma karte.
    Ew jaki inny szybki i tani sposob dostarczenia jej gotowki do Londynu(kiedys
    na grupie byla chyba dyskusja o jakis kartach pre-paid?)
    Dziekuje za pomoc!