    Date: Sun, 29 May 2011 19:39:30 +0200
    From: Rafał <a...@m...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta Polbanku, ja ******!

    Właśnie się zorientowałem, dlaczego mi żaden system nie przyjmuje nowej
    karty Polbanku. Stara jest wciąż aktywna! Do końca miesiąca. Przecież to
    jakaś paranoja jest! Ciekawe jak teraz przejdzie zamówienie na czerwiec
    z kartą ważną do końca maja. Bo tej nowej za chiny ludowe nie da się
    autoryzować. Normalnie dzieło geniusza. Wszystko opada... Ciekawe czy
    1go zacznie działać ta nowa. Infolinia twierdzi, że tak, ale ja im nie
    wierzę.

    --
    Raf