  • 31. Data: 2003-01-23 20:48:37
    Temat: Re: Karta kredytowa ??
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b0p25a$g44$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > To typowe u przeróżnych agentów. Za rok skasują Cię normalnie.

    To jeszcze nic.
    Probowala wcisnac mi ciemnote ze ubezpieczenie karty jest bezplatne.

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 32. Data: 2003-01-23 22:12:41
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    > W kwestii wyjaśnienia - to jest inne ubezpieczenie (gwarancja spłaty).
    > Ubezpieczenie od nieuprawnionych transakcji jest _bezpłatne_. (dlatego nie
    > można go bezpośrednio porównać z tym z Citi - bądź co bądź jest 78 zł
    > rocznie tańsze)

    Istotnie, nie ma co porównywać 'ubezpieczenia' jakie oferuje moobank z
    ubezpieczeniem CITI. Jeśli ktoś chce mieć kłopoty, to nie się
    ubezpiecza na warunkach jakie moo proponuje.

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2003-01-24 07:47:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 22 Jan 2003 22:30:11 +0100, "Mentos" <m...@o...pl> wrote:

    >TAK

    Ta specjlana oferta jest chyba teraz dla wszytkich. Wczoraj wypelnilem
    wnisoek u agenta i tez taka oplata jest podana nwet na wniosku

    >Chociaz przedstawiciel z banku zapieral sie ze nie tylko pierwsza ale
    >wszystkie nastepne tez.

    taa, ufaj przedstawicielom (jakimkolwiek, nie zeby Citi odbiegalo
    specjalnie od normy :-)) to bedziesz szczesliwym klientem ;P

    >Jak w Citku wyglada sprawa z tgz Pakietem Bezpieczeństwa ?? czy jest on
    >obowiązkowy ??

    No wlasnie.
    Czyli koszt posiadania i uztkowania karty za pierwszy rok wyniesie tak
    na prawde nie 45 zla 123 zl (zakladajac przynajmniej 1 transkacje na
    miesiac).
    Wiec to przebijanie cenowe moze byc odrobinke zludne :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 34. Data: 2003-01-24 12:48:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Istotnie, nie ma co porównywać 'ubezpieczenia' jakie oferuje moobank z
    > ubezpieczeniem CITI. Jeśli ktoś chce mieć kłopoty, to nie się
    > ubezpiecza na warunkach jakie moo proponuje.

    Zauważ, że to nie dotyczy tylko kart - to raczej filozofia życia. Kupić
    droższe i lepsze czy tańsze i gorsze.
    Ubezpieczenie MultiBanku za 78 zł rocznie taniej niż w Citi jest (lub może
    być dla niektórych) IMHO rozsądną alternatywą. 78 zł piechotą nie chodzi.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 35. Data: 2003-01-29 22:01:36
    Od: r...@p...onet.pl

    > Witam
    > Mam zamiar wyrobić sobie Kartę kredytową
    > Mam w związku z tym pytanie:
    > Jaką kartę wybrać ?? VISE czy Eurocard MasterCard ???

    Witam
    Mam zamiar zostać katolikiem
    Mam w związku z tym pytanie:
    Obchodzić święta Wielkiej Nocy czy Bożego Narodzenia?

    Michał

  • 36. Data: 2003-01-30 07:58:27
    Temat: Karta kredytowa BPHPBK
    Od: "Norb" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    w zwiazku z faktem, że BPHPBK wycofuje dotychczasowe karty VC i MC
    zastępując je kredytowymi od kilku miesięcy starają się przekonac mnie o
    wyższości tychże nad starymi. W sumie poza dwukrotnie większymi opłatami
    rocznymi faktycznie wygląda to ciekawie, jest tylko jedno "ale". Jak
    zobaczyłem wniosek o przyznanie karty to mnie szlag chciał trafić. Dlaczego
    ? Otóż czytam tenże wniosek ...

    stan cywilny: oprócz standardów dochodzą wdowiec, w separacji, rozwiedziony,
    związek nieformalny
    ... tu się podjeżyłem z lekka, ale czytam dalej

    miesjace zamieszkania - dom/mieszkanie prawo własności, czas zamieszkiwania
    liczba, marka rocznik, status własności samochodów
    ... dobrze, że nie chcą znać koloru tapicerki

    dane o zatrudnieniu: forma prawna firmy i liczba pracowników, branża
    zawód, staż pracy w firmie, staż pracy ogółem, stanowisko
    ... zapomnieli o lokalizacji i pochodzeniu społecznym

    dane finansowe: wspólnota/rozdzielność majątkowa, dochody współmałżonka,
    inne dochody
    ... mam u nich konto od prawie 10 lat, bez problemu dostałem raczej spory
    debet na podstawie historii rachunku

    a potem mam podpisać, że wyrażam zgodę na udostępnianie danych zawartych we
    wniosku innym
    wydawcom kart, przecież tyle to nie wiedzą o mnie nawet żona i ksiądz razem
    wzięci ;-)

    czy wszystkie banki wymagają podawania trakich bzdur ?
    aha, i czy z tego wynika, że wszystkie banki będą odchodziły od wypukłych
    kart obciążeniowych na
    rzecz kredytowych ? jaki bank daje wypukłą MC nie kredytową - miałem ją co
    prawda na wszelki wypadek i jak dotąd nie musiałem używać, ale znając
    złośliwość losu to po rezygnacji z tej karty na pierwszej stacji
    benzynowej na jaką trafę za granicą nie bedą chcieli VC tylko MC ;-))

    Norb

  • 37. Data: 2003-02-03 17:11:43
    Temat: Re: Karta kredytowa BPHPBK
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 30 Jan 2003 08:58:27 +0100, Norb napisał(a):
> [...]
    >rocznymi faktycznie wygląda to ciekawie, jest tylko jedno "ale". Jak
    >zobaczyłem wniosek o przyznanie karty to mnie szlag chciał trafić. Dlaczego

    [ciach]

    Pomijam już te pytania we wniosku - jakoś przez to przebrnąłem bez strat :)
    Ale interesuje mnie co innego: napisałeś, że BPH likwiduje VC? Ja właśnie z
    racji likwidowania EC/MC charge wystąpiłem o wymianę tegoż na MC
    kredytową... Swoją drogą przeprowadzone ładnie, bez problemu zamienili mi
    limit obciążeniowy na kredytowy - a bałem się że obetną (ostatnio przelewam
    pensję do Fortisa zamiast do BPH)...

    I jeszcze jedno pytanie: jak to jest w końcu z ubezpieczeniem przed
    nieuprawnionym użyciem? Czytając warunki ubezpieczenia odniosłem wrażenie,
    że jest to typowe dla nie-citkowych rozwiązanie, czyli płać kasę a potem
    walcz o ubezpieczenie... :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki