  • 1. Data: 2011-02-09 00:29:44
    Temat: Karta kredytowa Eurobanku -Visa
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Karta kredytowa Eurobanku -Visa
    Czy taka kartą można płacić przez internet?

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-02-09 07:56:00
    Temat: Re: Karta kredytowa Eurobanku -Visa
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 9 Lut, 01:29, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > Karta kredytowa Eurobanku -Visa
    > Czy taka kartą można płacić przez internet?
    >
    > --
    > animka

    Jakiś czas temu było na grupie, że płacić można o ile jest to Visa
    Gold.
    Płaską, kredytową Visą Electron podobno się nie da.

  • 3. Data: 2011-02-09 08:44:20
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-02-09 08:56, Tomasz [Bubon] pisze:

    > Jakiś czas temu było na grupie, że płacić można o ile jest to Visa
    > Gold.
    > Płaską, kredytową Visą Electron podobno się nie da.

    Ja mam kk eb płaską visę. Płaciłem nią za bilety ryanaira przez net.

  • 4. Data: 2011-02-09 16:58:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Jakiś czas temu było na grupie, że płacić można o ile jest to Visa
    > Gold.
    > Płaską, kredytową Visą Electron podobno się nie da.

    Zadzwonilam na infolinię i powiedziano mi, że można, ale niektóre
    portale mogą nieakceptować. Narazie nie próbowałam. Wczoraj chciałam tą
    karta zapłacić na Allegro, ale jednak zapłacilam przelewem. Teraz
    żałuję, że nie sprawdziłam czy ta karta przejdzie.

    --
    animka