  • 11. Data: 2008-09-01 18:12:15
    Temat: Re: Karta kredytowa Millennium
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Oprócz potwierdzenia zawarcia umowy, podpisałem jeszcze umowę o konto
    osobiste i umowę o korzystanie z kanałów bankowości elektronicznej. W
    umowie o ROR nie ma nic o wydaniu karty do konta, osobnej umowy też mi
    nie dano do podpisu więc chyba karty nie dostanę (płatna 15 zł).

    z konta zrezygnuj ASAP zanim bank zacznie naliczać jakieś opłaty, a z
    bankowosci elektronicznej nie skorzystasz zanim nie wygenerujesz w
    bankomacie hasla2 (konieczna karta debetowa)...

    nawet jezeli konto bedzie gratis (jakos w to nie wierze) to za jakis czas
    bank moze to zmienic, efekt bedzie taki, ze bank bedzie naliczal oplaty
    (saldo debetowe) a nie majac dostepu on-line ani wyciagow nie bedziesz o tym
    wiedzial, final (pesymistyczny) to wpis do BIK jakiejs smiesznej kwoty + za
    rok lub pozniej pismo z banku wzywajace do splaty zadluzenia na koncie...po
    co to komu?
    lepiej wypowiedz umowe od razu i nie bedziesz mial klopotu w przyszlosci

    --
    pozdrawiam
    RobertS