  • 1. Data: 2013-12-27 13:13:08
    Temat: Karta kredytowa Millennium Impresja - jak z oplatami?
    Od: www2 <t...@g...com>

    Mam pytanie dot. karty kredytowej Millennium Impresja (niezaleznie
    czy to bedzie VISA czy MC).

    Jak wyglada sprawa oplat?
    Widze, ze jest 75zl/rok i kolejne, a mozna odnowienie miec za 40zl (obroty min.
    8000zl) oraz za 0zl (obroty min. 12000zl), ale w taryfie oplat i prowizji pisza ze
    dot. to kart zawartych przed 1.10.2013 wiec pewnie nici dla nowych.

    Interesuje sie ta karta, bo jest 5% za zakupy u niektorych partnerow.

    Czy sa jakies oferty specjalne czy mozliwosci jak w Citi, aby uniknac tych 75zl na
    start i/lub przy odnowieniu?

    Jakie macie doswiadczenia z KK w Millennium? Czy nadaja sie do platnosci
    zagranicznych moze? I ostatnie: czy ten moneyback 5% nie bedzie w najblizszym czasie
    skonczony?

  • 2. Data: 2013-12-27 20:27:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    zagranicznych moze? I ostatnie: czy ten moneyback 5% nie bedzie w najblizszym czasie

    zrobiłem obrót na >12kzł rocznie i mam KK gratis w kolejnym roku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-12-28 19:17:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 04:13:08 -0800, www2 napisał(a):

> [...]
    > (obroty min. 8000zl) oraz za 0zl (obroty min. 12000zl), ale w taryfie
    > oplat i prowizji pisza ze dot. to kart zawartych przed 1.10.2013 wiec

    Dokładnie. A i starym posiadaczom też to chyba ma się skończyć i 2014
    jest ostatnim rokiem gdzie można wyrobić zwolnienie o ile mnie pamięć nie
    myli.

    > Czy sa jakies oferty specjalne czy mozliwosci jak w Citi, aby uniknac
    > tych 75zl na start i/lub przy odnowieniu?

    Kilka razy ktoś na grupie pisał, że jak złożył wypowiedzenie to po
    rozmowie, nazwijmy to z działem zatrzymania klienta można było dostać
    kartę dożywotnio darmową.

    > Jakie macie doswiadczenia z KK w Millennium? Czy nadaja sie do platnosci
    > zagranicznych moze? I ostatnie: czy ten moneyback 5% nie bedzie w
    > najblizszym czasie skonczony?

    Do płatności zagranicznych się nie nadaje jak wszystkie karty w Mille ;)
    Na razie nic nie wiadomo aby te 5% miało się skończyć ale kto wie co czas
    przyniesie. Fakt, że ilość sklepów jest mocno ograniczona w programie i
    zazwyczaj nie są to tanie sklepy, więc jest szansa, że jeszcze to trochę
    pohula.

    Xenocide

  • 4. Data: 2013-12-28 19:40:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Do płatności zagranicznych się nie nadaje jak wszystkie karty w Mille
    > ;)

    A tak w ogóle, to którą kartę proponuje(sz/cie) (do płatności w euro
    i w nie-euro)? I dlaczego akurat tę/te?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2013-12-28 23:02:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" l9n4jg$gdo$...@n...news.atman.pl

    > Kilka razy ktoś na grupie pisał, że jak złożył wypowiedzenie to po
    > rozmowie, nazwijmy to z działem zatrzymania klienta można było dostać
    > kartę dożywotnio darmową.

    0. Działem retencji.
    1. Nie dożywotnio, ale na kolejny rok.

    Wypowiadasz na czas, ale plastyk zostaje u Ciebie. Za kilka
    dni masz telefon i jeśli chcesz, kartę masz na free na
    kolejny rok. Na czas to chyba co najmniej 40 dni przed
    końcem roku kartowego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-12-29 02:03:51
    Od: www2 <t...@g...com>

    Dzieki za odpowiedzi. Ale tej pierwszej oplaty 75zl chyba nie da rady uniknac?
    Mowa o nowej karcie, a te 5% jest o tyle atrakcyjne, ze mozna w travelplanet
    dostac 5% co przy wakacjach za 1000zl robi 500zl :)

  • 7. Data: 2013-12-29 02:09:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "www2" 3...@g...co

    > Dzieki za odpowiedzi. Ale tej pierwszej oplaty 75zl chyba nie da rady uniknac?
    > Mowa o nowej karcie, a te 5% jest o tyle atrakcyjne, ze mozna w travelplanet
    > dostac 5% co przy wakacjach za 1000zl robi 500zl :)

    Naprawdę? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-12-29 10:56:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 28 Dec 2013 17:03:51 -0800, www2 napisał(a):

> [...]
    > Mowa o nowej karcie, a te 5% jest o tyle atrakcyjne, ze mozna w
    > travelplanet dostac 5% co przy wakacjach za 1000zl robi 500zl :)

    Chyba jeszcze raz przelicz ile to jest 5% z 1000 zł ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2013-12-29 11:00:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 28 Dec 2013 19:40:29 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > A tak w ogóle, to którą kartę proponuje(sz/cie) (do płatności w euro i w
    > nie-euro)? I dlaczego akurat tę/te?

    Karty byłego Polbanku, ale tylko MC, są jeszcze bezpośrednio przeliczne
    na PLN (po kursie MC). Z tego co widać po regulaminach podobnie jest z
    kartami Getin ale niestety nie mam żadnej i nie sprawdzałem, więc głowy
    nie daję. Swoją drogą to ktoś z grupowiczów mógłby to w końcu
    przetestować.

    Jeżeli tych walut nie ma być dużo to dobrą opcją jest konto z kartą w EUR/
    GBP/USD w mBanku, kantorze Aliora albo Citi i zakup waluty w jakimś
    właśnie internetowym kantorze.

    Xenocide

  • 10. Data: 2013-12-29 11:38:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" l9orkq$hse$...@n...news.atman.pl

    Ja mam dwie Impresjonistki -- obie za free.
    [do tego limit i możliwość zaciągnięcia kredytu gotówkowego]

    > Chyba jeszcze raz przelicz ile to jest 5% z 1000 zł ;)

    Polecam to:

    http://deadline.3x.ro/

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'