  • 21. Data: 2007-01-24 12:38:34
    Temat: Re: Karta kredytowa a debetowka
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:ep7hqu$kjp$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Tez borykalem sie z tym problemem - ale w odpowiedziach na Twoj post
    > znalazlem calkiem sensowne odpowiedzi o zaletach KK dla ludzi, ktorzy,
    > prowadzac taki, a nie inny tryb zycia, umiejetnie z niej korzystaja.
    > Sam przez rok mialem KK w BPH (dawali za darmo, to wzialem na
    > sprobowanie).
    > Po roku okazalo sie, ze jedynym profitem z posiadania KK bylo ok. 5zl
    > znizki w jakims sklepie, w ktorym nia zaplacilem.

    Natchnąłeś mnie na odpowiedzenie do czego mogłaby być potrzebna KK. :)
    Będę prawdopopdobnie brał kredyt hipoteczny w BPH i dowiedziałem się że
    jak wezmę ich KK to prowizja za udzielenie kredytu hipotecznego z 2400zł
    zmniejszy mi się do 1200 zł więc ja, zagorzały wróg KK, raczej ją wezmę...
    na okres obowiązkowy czyli rok lub 2.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 22. Data: 2007-01-24 13:30:48
    Od: "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik gg napisal(a):
> [...]
    > 2400zł zmniejszy mi się do 1200 zł więc ja, zagorzały wróg KK, raczej
    > ją wezmę... na okres obowiązkowy czyli rok lub 2.

    No popatrz: napisalem bla, bla, bla, a Ty jestes do przodu o 1200zl ;)
    Tez bym tak chcial...
    --
    pozdr.
    ls

  • 23. Data: 2007-01-24 13:57:10
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    gg wrote:
    > Twoją odpowiedź co do "darmowej KK" można ładnie sparafrazować.

    Tyle, ze ja dostalem swoje KK za free i nie zaplacilem NIGDY nawet 1
    grosza odsetek czy jakichs innych oplat. Tak wiec czemu nie jest ona
    dla mnie darmowa ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2007-01-24 20:29:30
    Od: robbi <r...@n...com>

    gg napisał(a):

> [...]
    > zmniejszy mi się do 1200 zł więc ja, zagorzały wróg KK, raczej ją
    > wezmę... na okres obowiązkowy czyli rok lub 2.

    Uwazaj!
    Kolega bral kredyt w BPH i tez dal sie namowic na ich karte kredytowa
    (do tego momentu nie posiadal takiego wynalazku).

    W miedzy czasie developer przesunal termin oddania mieszkania o 2
    miesiace - w zwiazku z tym kolega zwrocil sie do BPH zeby przesunac
    wyplate ostatniej transzy kredytu i termin rozpoczecia splaty calosci
    kredyty.

    Bank powiedzial OK - ale musza przeliczyc wszystko na nowo - kosztuje to
    tyle i tyle PLN - Kolega mowi OK.
    Po jakis 2 tygodniach dzwonia zeby dostarczyl ponownie zaswiadczenie o
    zarobkach. Na pytanie kolegi po jakiego *%uja im dokument ktory skladal
    przy ubieganiu o kredyt hipoteczny pan z BPH milo powiedzial iz - Ma Pan
    karte kredytowa (ta z BPH) i to zmusza nas do ponownego obliczenia Pana
    zdolnosci kredytowej...

    No i kolega ma zonka troche - bo jest w trakcie zmiany pracy (na lepiej
    platna) - i w zaswiadczeniu mu wpisza ze "pracownik jest w okresie
    wypowiedzenia". Jestem ciekaw jak to sie skonczy.

    Tak wiec uwaga na BPH (zreszta ile razu juz to sie na tej grupie
    pojawialo ;>)

    --
    pzdr
    robbi

  • 25. Data: 2007-01-24 21:55:56
    Od: "Relewand" <r...@i...pl>

    > Tyle, ze ja dostalem swoje KK za free i nie zaplacilem NIGDY nawet 1
    > grosza odsetek czy jakichs innych oplat. Tak wiec czemu nie jest ona dla
> [...]

    Też tak korzystam z karty i jestem generalnie zadowolony. Nie musze nosić
    przy sobie tyle gotówki i za wszystko płace od 20 do 50 dni pożniej.

  • 26. Data: 2007-01-24 22:10:34
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Też tak korzystam z karty i jestem generalnie zadowolony. Nie musze nosić
    > przy sobie tyle gotówki i za wszystko płace od 20 do 50 dni pożniej.

    O to własnie chodzi przy korzystaniu z kk.
    1. nigdy nie ponosic zadnych kosztow (za wydanie, ani za kredyt)
    2. czerpac zyski w postaci punktow w programach lojalnosciowych...

    od wielu lat mi sie to udaje ;-)
    i nie wymaga to zbyt wielu zabiegow

    pozdr.
    RobertS

  • 27. Data: 2007-01-25 09:18:06
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    gg wrote:
    > Słowem kluczem jest tu _UDAJE_ . Do czasu...
    > :)

    Gdyz ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 28. Data: 2007-01-25 09:21:58
    Od: "gg" <d...@d...d.>

  • 29. Data: 2007-01-25 09:23:12
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Słowem kluczem jest tu _UDAJE_ . Do czasu...
    > :)

    ??? jak ktos nie potrafi kontrolowac swoich wydatkow to i z gotowka
    sobie nie poradzi, a niektorzy po prostu wykorzystuja mozliwosci jakie
    daja im banku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2007-01-25 09:40:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:

    > Gdyz ?

    Daj spokój jeśli dobrze kojarzę, ten człowiek nie przyjmuje do
    wiadomości, że ktoś może kontrolować swoje wydatki. A wzięcie karty
    kredytowej na 110 % skończy się pętlą zadłużenia.

    KJ