    From: trójąca_legómina <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta kredytowa a umowa na okres próbny.
    Date: Mon, 19 Jan 2009 21:18:30 +0100

    Witajcie!

    Nie wiecie przypadkiem czy mBank albo Alior (ewentualnie Eurobank, w którym
    mam ROR) chętnie przyznają karty kredytowe osobom zatrudnionym na okres
    próbny? Obecnie mam kartę BZWBK, którą z powodu bzdurnego 3D secure
    chciałbym zamknąć. Kolejnym powodem jest problem z zapamiętaniem numerków
    do obsługi online, co uniemożliwia mi płatność kartą w "terenie" albo
    podgląd rachunku karty i śledzenie transakcji na bieżąco.
    Najbardziej interesowałaby mnie Mastercard (więc pewnie Alior), ale darmową
    wersją mBankowej złotej rybki też nie pogardzę.

    pozdrawiam