  • 1. Data: 2005-08-17 18:43:53
    Temat: Karta kredytowa z blokadą wypłat
    Od: "PB" <p...@g...pl>

    Karta kredytowa którego banku pozwoli na trwałe zablokowanie wypłat z
    bankomatów (limit wypłat gotówkowych = 0 zł)?

  • 2. Data: 2005-08-17 18:58:11
    Temat: Re: Karta kredytowa z blokadą wypłat
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    PB wrote:
    > Karta kredytowa którego banku pozwoli na trwałe zablokowanie wypłat z
    > bankomatów (limit wypłat gotówkowych = 0 zł)?

    mbank i Multi

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-08-17 19:01:47
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PB <p...@g...pl> napisał(a):

    > Karta kredytowa którego banku pozwoli na trwałe zablokowanie wypłat z
    > bankomatów (limit wypłat gotówkowych = 0 zł)?

    Np. VISA w Multi

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2005-08-17 19:05:07
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "PB" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Karta kredytowa którego banku pozwoli na trwałe zablokowanie wypłat z
    > bankomatów (limit wypłat gotówkowych = 0 zł)?
    >

    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    wystarczy nie nadawać pinu, ale wtedy i na neste sie nie zatankuje :)

  • 5. Data: 2005-08-17 19:29:26
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2005 18:43:53 +0000 (UTC), "PB" <p...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Karta kredytowa którego banku pozwoli na trwałe zablokowanie wypłat z
    >bankomatów (limit wypłat gotówkowych = 0 zł)?

    BPH - tak mi powiedzieli na dezinfolinii. :)

  • 6. Data: 2005-08-20 21:05:43
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

    > wystarczy nie nadawać pinu, ale wtedy i na neste sie nie zatankuje :)

    a na neste mozna kupowac tylko pinowymi?
    automat to jakos rozpoznaje?

    Marcin

  • 7. Data: 2005-08-20 22:14:17
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a na neste mozna kupowac tylko pinowymi?
    > automat to jakos rozpoznaje?
    >
    > Marcin
    na neste najpierw deklarujesz kwotę, potem tankujesz. jak nie podasz pinu
    przy deklaracji kwoty zakupu - nie zatankujesz. to są stacje samoobsługowe

  • 8. Data: 2005-08-21 12:21:10
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2005 00:14:17 +0200, Seba napisał(a):

    > na neste najpierw deklarujesz kwotę, potem tankujesz. jak nie podasz pinu
    > przy deklaracji kwoty zakupu - nie zatankujesz. to są stacje samoobsługowe

    A KK mBanku na neste da sie zatankowac?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 9. Data: 2005-08-21 15:51:58
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > A KK mBanku na neste da sie zatankowac?

    A czemu niby nie dało by się zatankować. Ja tankowałem i nie było problemów.

  • 10. Data: 2005-08-21 20:58:57
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2005 17:51:58 +0200, Marcin_P. napisał(a):

    > A czemu niby nie dało by się zatankować. Ja tankowałem i nie było problemów.

    A bo jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło (i z tego, co na grupie słyszę), aby
    KK mBanku zażądała PINu do transakcji bezgotówkowych.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl