  • 11. Data: 2007-09-28 10:01:35
    Temat: Re: Karta kredytowa - zarabianie
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:fdiicd$ms6$1@inews.gazeta.pl...
    > MarekZ pisze:
    > [...]
    >
    > Tak z ciekawości, zdefiniuj mnóstwo.

    W tym przypadku: mnóstwo = tysiące w PL.

    marekz

  • 12. Data: 2007-09-28 13:53:44
    Od: yayco <y...@n...pl>

    se pisze:
    > Taki limit dają komuś kto ma miesięczny dochód netto przynajmniej 5000
    > zł. To jest bogacz w polskich warunkach gdzie prawie każda praca
    > oferowana jest za 650 zł. Zejdź na ziemię.
    Wiesz, zdarzają się ludzie, którzy ukończyli dwudziesty piąty rok życia.
    I ciągle pracują. A jeśli ziemia jest na poziomie karty z limitem 500
    zł, to dziękuję, nie schodzę.
    A pomijając kwestie polityczne, czy wiesz, że są banki, które same z
    siebie, co rok, zwiększają limit?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 13. Data: 2007-09-28 16:28:36
    Od: "anonim" <d...@p...onet.pl>

    Mógłbyś rozwinąć temat bo nie za bardzo rozumiem o co chodzi. Co to jest linia
    kredytowo-debetowa ? W jaki sposób można do niej zastosować mechanizm, który
    opisałem ?

    Pozdrawiam.

    wiadomościnews:3483.0000010c.46fc2011@newsgate.onet.
    pl...

  • 14. Data: 2007-09-28 17:21:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 18:28, "anonim" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Mógłbyś rozwinąć temat bo nie za bardzo rozumiem o co chodzi. Co to jest linia
    > kredytowo-debetowa ? W jaki sposób można do niej zastosować mechanizm, który
    > opisałem ?

    Masz debet w koncie, oprocentowany 17-20% (naturalnie rocznie,
    wysokosc zalezna od banku). Skorzystales i wziales 3 tys zlotych -
    stan na koncie -3000 zl . Na koniec miesiaca nalicza odsetki od
    wykorzystanego kredytu. Jesli na konto przelejesz np. 2500 zl zl z
    karty BZWBK, to zaplacisz tylko od 500 zl wykorzystanego kredytu -
    pieniadze z bzwbk uchronily cie od placenia za 2500 zl, ktore wydales.
    Odsylasz pieniadze z BZWBK na czas, aby nie zaplacic od nich z kolei
    odsetkow, przez kilka dni masz znowu na koncie -3000 i ponownie
    przykrywasz to pieniedzmi z BZWBK.

    Taka sytuacja moze sie zdazyc, gdy wykorzystales debet w koncie a nie
    masz wplywow, lub jestes zmuszony wykorzystywac cale wynagrodzenie i
    nie polezy ono na koncie, zebys wychodzil z debetu.

    Tak wiec nie jest to metoda na zarabianie ale na redukowanie strat,
    dajmy na to gdy wszystko pakujesz w akcje, ktore "napewno" pojda w
    gore, zadluzajac sie w koncie w tym celu.
    Albo, gdy straciles prace a na koncie minus a pensji brak lub
    aktualna nie pozwala wyjsc z debetu....

  • 15. Data: 2007-09-29 00:05:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.09.2007 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > karty BZWBK, to zaplacisz tylko od 500 zl wykorzystanego kredytu -
    > pieniadze z bzwbk uchronily cie od placenia za 2500 zl, ktore wydales.

    Gdzie jest taki limit debetowy? W każdym banku, z którym miałem styczność,
    odsetki były naliczane od faktycznego czasu debetu, a nie od debetu w
    określonym dniu. Tak są tylko rozliczane karty kredytowe. I warto się
    'zadebetować' żeby spłacić kartę w GP, ale nic poza tym.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 16. Data: 2007-09-29 01:19:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:
    > Albo, gdy straciles prace a na koncie minus a pensji brak lub
    > aktualna nie pozwala wyjsc z debetu....

    to należy wszelkie karty natychmiast pociąć.

  • 17. Data: 2007-09-29 06:22:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Wrz, 02:05, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Gdzie jest taki limit debetowy? W każdym banku, z którym miałem styczność,
    > odsetki były naliczane od faktycznego czasu debetu, a nie od debetu w
    > określonym dniu.

    I dokladnie o tym pisze. W BZWBK przelew splacony w GP jest
    nieoprocentowany jak platnosci bezgotowkowe, dlatego przelanie go na
    ponad miesiac na konto , jak powyzej, spowoduje nienaliczanie odsetek
    na tym koncie polaczone z nieplaceniem odsetek za "pozyczke" z karty.
    Nie przelanie na jeden dzien, a na dluzszy okres.

  • 18. Data: 2007-09-29 06:25:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Wrz, 03:19, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > to należy wszelkie karty natychmiast pociąć.

    Jesli sytuacja sie poglebia bez szans wyjscia z dolka, to napewno
    bezpieczniej.

  • 19. Data: 2007-09-29 11:47:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    anonim napisał(a):

    > Chciałem zapytać o temat zarabiania na karcie kredytowej. Planuję zrobić coś
    > takiego. Na początku miesiąca przelewać z karty kredytowej cały limit na konto
    > oszczędnościowe (oczywiście chodzi o karty, które umożliwiają dokonywanie
    > przelewów przez internet). Myślałem o BZ WBK i karcie Silver.

    Pytanie, czy możesz zrobić _jeden_ przelew na taką kwotę. Np. karty Citi mają
    ZTCP limit 1500 zł/dzień.

    --
    Wojciech Bancer

  • 20. Data: 2007-09-29 11:51:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    witek napisał(a):

    > to należy wszelkie karty natychmiast pociąć.

    Mi się karty przydają bardzo często przy zmianie pracy - bo wtedy przez
    1 miesiąc, zanim dostanę należność z nowej firmy, to mam mniejsze dochody.

    --
    Wojciech Bancer