  • 1. Data: 2004-01-28 14:26:41
    Temat: Karta w mbanku
    Od: "Grzegorz Biskup" <g...@N...gazeta.pl>

    Mialem juz druga karte VE, ale jej termin ważnosci skonczyl sie z koncem
    roku. w poprzednim roku, czyli 2002 otrzymalem karte duzo przed koncem roku,
    wiec bylo spokojnie i milo.
    a teraz zaczal sie problem, karty nie otrzymalem, dodatkowo co rozmawiam z
    mLinia to mowia ze karta zostala wyslana pod koniec listopada, wiec na
    pocztaku stycznia zastrzeglem ja i poprosilem i wygenerowanie nowej, mialo to
    trwac 3 dni robocze, i wysylka maksymalnie do 14 dni roboczych.
    dzis jest 28 styczen a ja karty nadal nie mam.
    zastanawiam sie na zmiana banku.
    i mam pytanie czy ktos z Was juz mial podobne sytuacje??

    gdyby nie to ze moge zrobic przelew na inne konto bylbym bez srodkow,
    bardzo fajny ten mbank byl do tej pory
    ale teraz juz zmieniam o nim zdanie
    i takie robienie ludzi w balona mi sie nie podoba

  • 2. Data: 2004-01-28 15:02:26
    Temat: Re: Karta w mbanku
    Od: "Mikolaj Klimkiewicz" <k...@p...onet.pl>

    Ja co prawda z kartą nie miałem problemów, ale za to miała do mnie przyjść
    jakaś mowa umowa, bo zmieniły się przepisy i banki muszą coś tam
    uaktualnić - jednak nie przyszła. Musiałem sam wydrukować i wysłać...
    problem mały, ale...

  • 3. Data: 2004-01-28 18:14:04
    Od: "Schirru" <s...@o...pl>

    co do kart z mbanku

    np. w umowie o karte kredytowa maja zapis ze mozna odstapic od umowy 14 dni
    od otrzymania karty,
    ale co znaczy data otrzymania, oni maja tylko date nadania i co ? dodadza
    sobie do tej daty 2-3 dni ..
    i maja date otrzymania ale jak sie gdzies ta karta zgubi to co ?? jak
    udowodnic ze nie odebralo sie listu
    jak byl to zwykly list ? moim zdaniem karty te po powinny być wysyłane
    listem poleconym, bo jak sie gdzis zgubi to jest problem
    i dalej a co do kart kredytowych, nie wazne jaki limit ci przyznaja np.
    5000. zastrzegaja sobie prawo do egzekucji do kwoty 100 tys. złotych.

    Użytkownik "Grzegorz Biskup" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bv8gr1$l24$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2004-01-28 22:33:20
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 19:14:04 +0100, "Schirru" <s...@o...pl> wrote:

    > i dalej a co do kart kredytowych, nie wazne jaki limit ci przyznaja np.
    >5000. zastrzegaja sobie prawo do egzekucji do kwoty 100 tys. złotych.

    no właśnie. Miałem "przenieść" do nich KK z BZWBK, ale to 100000 mnie
    przeraziło. Tłumaczenie "a bo to standardowa umowa i do VC i do gold"
    mnie nie przekonało nic a nic...
    --
    Jarek Andrzejewski