  • 11. Data: 2005-11-22 21:48:04
    Temat: Re: Karta wypukla nie koniecznie kredytowa [ zł / euro / $ ]
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    Artur A. Surowiec napisał(a):
    > ""Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)""
    > |

    > - stworzona specjalnie dla użytkowników Allegro
    > - AlleKarta to karta płatnicza ***płaska*** (niekredytowa)

    plaska - czyli taka ktora mi nic nie daje, wracam wiec do poszukiwan

    Olek

  • 12. Data: 2005-11-22 22:30:07
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Olek_ napisał(a):

    > plaska - czyli taka ktora mi nic nie daje, wracam wiec do poszukiwan

    Pamiętaj, ze to czy kartą można płacić w necie nie ma nic wspólnego z
    płaskościa tudzież wypukłością!

  • 13. Data: 2005-11-22 22:49:11
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > Pamiętaj, ze to czy kartą można płacić w necie nie ma nic wspólnego z
    > płaskościa tudzież wypukłością!

    a caly czas mi wszyscy mowia i czytam w roznych miejscach ze tylko
    wypuklymi moge placic, to juz teraz nic nie rozumiem, bede wdzieczny
    jesli troszke rozwiniesz swoja wypowiedz

    pozdrawiam
    Olek

  • 14. Data: 2005-11-22 23:58:29
    Od: coredump <n...@s...pl>

    Olek_ wrote:
> [...]
    > wypuklymi moge placic, to juz teraz nic nie rozumiem, bede wdzieczny
    > jesli troszke rozwiniesz swoja wypowiedz

    Wszystko zależy od banku, który kartę wydaje.
    W internecie _możesz_ płacić Allekartą.
    Alternatywą jest karta Inteligo (ale wychodzi drożej od Allekarty,
    dlatego polecam tę pierwszą).

    Poczytaj: http://42.pl/u/eRd

  • 15. Data: 2005-11-23 08:14:34
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Olek_ napisał(a):

    > a caly czas mi wszyscy mowia i czytam w roznych miejscach ze tylko
    > wypuklymi moge placic, to juz teraz nic nie rozumiem, bede wdzieczny
    > jesli troszke rozwiniesz swoja wypowiedz

    Nie ma co się rozpisywać zwłaszcza, ze m23m zrobił to już tu kiedyś na
    grupie. Przeczytaj zatem:
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_frm/thread/32ec2e2a8f48c604/58a0ec521c24e096?lnk=s
    t&q=karty+debetowe+charge+kredytowe&rnum=4&hl=pl#58a
    0ec521c24e096

    Szczególnie akapit o wyjątkach - kartach płaskich przeznaczonych do
    płacenia w necie. Możesz do nich dodać własnie Allekartę (w momencie
    pisania tego tekstu jeszcze jej nie było.

    Pozdrawiam!

  • 16. Data: 2005-11-23 22:05:28
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    coredump napisał(a):

> [...]
    > W internecie _możesz_ płacić Allekartą.
    > Alternatywą jest karta Inteligo (ale wychodzi drożej od Allekarty,

    dzieki, po sprawdzeniu faktycznie okazalo sie ze mozna placic w
    internecie plaskimi (jak narazie w teorii) ale juz wkrotce w praktyce
    sie przekonam

    Olek

  • 17. Data: 2005-11-23 22:05:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Olek_ wrote:

    > dzieki, po sprawdzeniu faktycznie okazalo sie ze mozna placic w
    > internecie plaskimi (jak narazie w teorii)

    W praktyce też :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-11-23 22:06:07
    Od: Olek_ <o...@g...pl>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

> [...]
    > płacenia w necie. Możesz do nich dodać własnie Allekartę (w momencie
    > pisania tego tekstu jeszcze jej nie było.

    Dzieki serdeczne, tej wiedzy mi wlasnie brakowalo :)

    Olek

  • 19. Data: 2005-11-23 22:55:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > Szczególnie akapit o wyjątkach - kartach płaskich przeznaczonych do
    > płacenia w necie. Możesz do nich dodać własnie Allekartę (w momencie
    > pisania tego tekstu jeszcze jej nie było.

    Tyle, że ten podział jakiś nieaktualny sie zrobił ;-) Allekarta i karta
    wirtualna ING są kartami płaskimi, ale mają logo Visa (a nie VE).

    M.